באיטליה מאמינים: "נעלה, המונדיאל בידיים של גביאדיני"

ג'יאנלואיג'י בופון
ג'יאנלואיג'י בופון | AFP

לחץ, מתח וחרדה בארץ המגף לקראת גומלין פלייאוף המונדיאל מול נבחרת שבדיה (21:45, ספורט2). בהתאחדות כבר סימנו מחליפים לוונטורה, פלורנצי וז'ורז'יניו צפויים לפתוח לצדו של חלוץ סאות'המפטון

(גודל טקסט)
נבחרת איטליה עומדת בפני אחד המבחנים הגדולים ביותר שלה בשנים האחרונות. אחרי ה-1:0 במשחק הראשון, האזורי יארחו הערב (שני, 21:45, ספורט2) את שבדיה בתקווה להיות חלק מהמונדיאל ברוסיה. אחרי גלי הביקורת שספגו ג'מפיירו ונטורה והשחקנים, בתקשורת בארץ המגף ניסו לשדר אופטימיות. "הכול או כלום", טענו ב'גאזטה דלו ספורט'. 'קוריירה דלו ספורט' הבטיח: "אנחנו עוברים". בעיתון דרשו מכל האיטלקים לתמוך ללא סייגים בנבחרת, בדיוק כמו ב'טוטו ספורט': "שקט בבקשה לפני מוסקבה. הזמן לדיבורים נגמר, איטליה חייבת למחוק את הפיגור".


על פי הדיווחים, ונטורה סימן את מנאולו גביאדיני כמושיע החדש של האזורי, כפי שסימן אותו 'אקו ברגמו': "הגביע העולמי בידיים של גביאדיני". חלוץ סאות'המפטון צפוי לתפוס את מקומו של אנדראה בלוטי כאשר בקישור ז'ורז'יניו יפתח לצדו של אלסנדרו פלורנצי. ג'ינו פיווטלי בן ה-84, שנכלל בסגל האיטלקי שנעדר מהמונדיאל האחרון ב-1958, העניק לשחקנים של ונטורה חומר למחשבה: "מאז אותו משחק אנחנו השחקנים שנשאו אות הבושה, וניקח אותה איתנו גם לקבר".



ומה לגבי הביקורת? ג'יג'י ריבה חשף כי הוא אינו מסוגל לצפות במשחקי של הנבחרת בשל היכולת הדלה של איטליה. כוכב העבר, שחגג לפני שבוע 73 חורפים, חשף כי הוא שמע על ההפסד לשבדים במהלך ארוחת ערב עם חברים. לעומתו, ג'אנלוקה ויאלי שמר על הקו החיובי: "אנחנו חזקים משבדיה ונעלה. חשוב שנשחק בצורה רגועה, ונהיה מודעים למה שאנחנו עושים. סן סירו זה המקום המושלם כדי לבצע את המהפך".



באיטליה מאמינים. בופון (AFP) 


הפרשנים לא פוסלים אפשרות של הדחה מול השבדים וכבר סימנו את המועמדים לרשת את ונטורה. אלסנדרו דל פיירו טען: "אני מקווה שאנטוניו קונטה יחזור לנבחרת. הוא עושה עבודה מצוינת בנבחרת, ביובנטוס ובצ'לסי". כרגע, נשיא ההתאחדות קרלו טבקיו אינו מוכן לעסוק בעתידו של המאמן, אך במקרה של הדחה בהתאחדות יפעלו כדי להחזיר את קונטה. אם מאמן צ'לסי יסרב, קרלו אנצ'לוטי הוא המועמד המוביל לרשת את ונטורה כאשר גם מסימילאנו אלגרי ורוברטו מאנצ'יני נכללים ברשימה. 


 

La #primapagina#Gazzetta ⚽ Ore 20.45: Italia, tutto o niente #ItaliaSvezia ⚽ Ventura, l'ultimo azzardo ⚽ La carica di Gigi Riva, rombo di tuono Marquez record, 6° titolo a 24 anni Ferrari, strapotere e rimpianti. E molto altro! pic.twitter.com/infhrRfMBq

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) November 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי