ההתאחדות האנגלית תשלם 5 מיליון ליש"ט לנבחרת אם תזכה במונדיאל

שחקני נבחרת אנגליה
שחקני נבחרת אנגליה | AFP

באנגליה מוכנים לפתוח את הארנק אם השחקנים יחזרו מרוסיה עם הגביע הנכסף: אף שחקן לא באמת חושב שנזכה, אבל הם צריכים מוטיבציה". בוולגוגראד ישלחו אוהדים שיכורים למאסר

(גודל טקסט)
כמו תמיד לפני טורניר גדול, באנגליה אוהבים לחלום. ההתאחדות האנגלית החליטה לשלם בונוסים בסך 5 מיליון ליש"ט לשחקני נבחרת שלושת האריות אם זו תזכה בגביע העולמי. כזכור, אנגליה לא זכתה במפעל מאז 1966, אבל במדינה תמיד נשארו אופטימיים.


משמעות הדבר היא שבמקרה של זכייה, כל שחקן מתוך ה-23 שייהיה חלק מהסגל של גארת' סאות'גייט יכניס לחשבון הבנק שלו 215 אלף ליש"ט. עבור רוב השחקנים לא מדובר בסכום מרשים במיוחד מכיוון שהם מרוויחים אותו בקבוצותיהם בכל שבוע או שבועיים, אבל מבחינת ההתאחדות זו השקעה לא קטנה.




השחקנים יתחילו לקבל בונוסים רק אם אנגליה תעפיל לשלב שמינית הגמר, כשהדבר נועד לתת מוטיבציה לשחקנים שלאחרונה מתקשים בשלב הזה בטורנירים גדולים. ביורו 2016 הודחה נבחרת שלושת האריות בשמינית על ידי איסלנד, במונדיאל 2014 אנגליה לא עלתה מהבית המוקדם וסיימה אחרונה וב-2010 הודחה שוב בשמינית על ידי גרמניה עם הפסד 4:1.


England fans facing 15 days in prison for drinking in the streets ahead of World Cup match with Tunisia https://t.co/i17h1Q3tK3pic.twitter.com/KjKzEfy9me

— Sun Sport (@SunSport) December 4, 2017


אחד המקורות בהתאחדות האנגלית אמר ל"סאן": "לא נראה לנו שאף שחקן שלנו באמת חושב שנזכה בגביע העולמי, אבל הם חייבים שתהיה להם מוטיבציה כלשהי להגיע כמה שיותר רחוק. אם הם יזכו במונדיאל, הבונוס הזה יהיה קטן עליהם והרווחים יגיעו מעיסקאות של פרסום והתהילה תהיה הבונוס הכי גדול". גארת' סאות'גייט מאמן הנבחרת כבר קיבל בונוס של 250 אלף ליש"ט על העלייה לטורניר ברוסיה ויוכל לזכות בבונוס של מיליון ליש"ט אם יניף את הגביע.



סאות'גייט. יקבל עוד בונוס? (Gettyimages)


בתוך כך, אוהדי אנגליה שיגיעו למונדיאל יצטרכו להיות בכוננות מתמדת. לפי דיווחים, משטרה רוסיה בוולגוגראד עומדת לנקוט באמצעים חריפים נגד חוליגנים ושתיינים. אוהד שייתפס שיכור עשוי להיות לקבל מאסר של 15 ימים אוטומטית. אנגליה תפתח את המונדיאל נגד טוניסיה בוולגוגראד ב-18 ביוני ושלטונות העיר מחמירים את העונשים שנקבעו בשאר ערי רוסיה. בחנויות העיר אפשר למכור אלכוהול מ-8 בבוקר עד 11 בבוקר בלבד, אבל מי שיימצא עם בקבוקי שתייה ברחובות ייעצר לשבועיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי