גררו הואשם בשימוש בקוקאין, וספג עונש הרחקה לשנה

פאולו גררו
פאולו גררו | AFP

מכה לנבחרת פרו לקראת מונדיאל 2018 ברוסיה. החלוץ בן ה-33, שנתפס במשחק מול נבחרת ארגנטינה במוקדמות, ינסה לערער על ההחלטה. פלמנגו, בה משחק החלוץ, עשוי לדרוש פיצוי מההתאחדות בפרו

(גודל טקסט)

נבחרת פרו ספגה היום (שישי) מכה קשה, שתשפיע עלייה בצורה קשה במונדיאל 2018. ועדת המשמעת של פיפ"א השעתה את פאולו גררו לשנה, אחרי שהוא נכשל בבדיקת סמים במשחק מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה מול נבחרת ארגנטינה. כזכור, עלו דיווחים במולדתו של החלוץ כי הוא עשוי לספוג עונש השעיה קשה בעקבות שימוש בסמים.

פלמנגו, בה משחק החלוץ, מתכננת לערער על ההחלטה אך עדיין לא ברור האם הוא יוכל לשחק בגביע העולמי ברוסיה כאשר נבחרתו הוגרלה לבית אחד עם צרפת, דנמרק ואוסטרליה. הקבוצה הברזילאית צפויה במקביל לדרוש פיצוי כספי מההתאחדות הפרואנית בעקבות הפגיעה הכספית שנגרמה לה בשל השימוש של גררו בסמים מסוג קוקאין.

בסביבתו של החלוץ קיבלו את ההחלטה בהפתעה גדולה כאשר טענו כי אין סיכוי כי חלוץ ברמתו של גררו ישתמש בסמים מן הסוג הזה. עורך הדין שלו סיפר: "נפנה לכל גורם שיהיה מוכן לעשות צדק עם פאולו ולעזור לספורט לנצח". גררו בן ה-33 נחשב לשחקן הבולט ביותר של פרו בשנים האחרונות. הוא נכלל בסגל של הנבחרת מאז 2004, ובשיאו כיכב במדי באיירן מינכן באמצע העשור הקודם. מאז הספיק החלוץ לשחק בהמבורג, קורינתיאנס ופלמנגו. במוקדמות המונדיאל לקראת רוסיה 2018 הוא כבש חמישה שערים. 



הערעור יתקבל? גררו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי