מראדונה: ראיתי בארגנטינה שחקנים שלא מסוגלים לתת פס

מראדונה
מראדונה | Gettyimages

הלחץ בארגנטינה גובר, כוכב העבר בלחץ: "אנחנו יותר קרובים להפסיד את שני המשחקים הבאים מאשר לנצח". מאמן קרואטיה: "ראקיטיץ' חבר של מסי ומשחק איתו. הוא יודע איך לעצור אותו"

(גודל טקסט)
המתח בנבחרת ארגנטינה אחרי התיקו מול איסלנד גובר. כוכה העבר, דייגו מראדונה יצא בכל הכח להגן על ליאו מסי למרות החמצת הפנדל שלו ב-1:1 ותקף את חורחה סמפאולי ונבחרת ארגנטינה. "אני החמצתי חמישה פנדלים ברציפות והייתי דייגו ארמנדו מראדונה". הוא התראיין לאתר "טלסור". 

מראדונה אמר שמגיע לאוהדים של ארגנטינה כל הכבוד על כך שעודדו את הנבחרת למרות שלדבריו: "ראיתי שחקנים שלא מסוגלים לתת מסירה אחת ולעבור את איסלנד והחומה שהציבו. הכל היה רק סביב מסי והוא היה היחיד שיכול היה לעשות משהו. ראיתי שהוא חם מאוד". 
 

מראדונה אמר עוד: "כשאתה מנצח, מפסיד או מסיים בתיקו אתה עושה את זה עם 11 שחקנים. לדעתי אנחנו קרובים יותר להפסיד את שני המשחקים הבאים שלנו מאשר לנצח. יש לנו בעיות רציניות מאוד, אבל אני עדיין מאמין באלוהים ומאמין שאנחנו יכולים להשתפר. אני מקווה שהבחורים יקלטו את המסר הזה". 



הכל היה אך ורק סביבו (AFP)
 

בקרואטיה פורסם שאיבן ראקיטיץ', חברו של מסי בברצלונה, יעזור למאמן זלטקו דאליץ' להכין תוכנית איך לעצור את מסי. "ראקיטיץ' יהיה העוזר שלי בשלושת הימים הבאים", אמר המאמן במסיבת עיתונאים. "אני תמיד שואל את השחקנים שלי על עזרה בפרטים הקטנים. אני אוהב לתקשר איתם וזה דבר מצוין שיש לי את ראקיטיץ' שהוא חבר של מסי ומשחק איתו. הוא יודע איך לעצור אותו יותר טוב מכולם. גם לוקה מודריץ' וקובאצ'יץ' יעזרו. הם שיחקו נגדו הרבה פעמים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי