צפו בתקציר: 0:7 לברזיל על הונדורס במשחק ההכנה האחרון

נבחרת ברזיל
נבחרת ברזיל | Buda Mendes/Getty Images

שבוע קשה עבר על הסלסאו עקב פרשת ניימאר, פציעתו ופרישתו מהקופה אמריקה, אבל בחזרה הגנרלית ומול יריבה נחותה ב-10 שחקנים משלב מוקדם היא התפוצצה. שער בכורה לנרס, גם ז'סוס, פירמינו וקוטיניו כבשו

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עברו על נבחרת ברזיל. משחק ההכנה בשבוע שעבר הסתיים ב-0:2 בלבד על קטאר ועם פציעה של ניימאר בשלב מאוד מוקדם, פגיעה בקרסול שבעקבותיה הוא ייעדר מהקופה אמריקה, אליפות דרום אמריקה שתצא לדרך בסוף השבוע, אבל הערב (ראשון), בחזרה הגנרלית של הסלסאו לקראת התחרות שהיא תארח ותצא לדרך נגד בוליביה בלילה שבין שישי לשבת (03:30, ישיר בספורט1), היא התפוצצה בפורטו אלגרה עם 0:7 על הונדורס החלשה.

צ'יצ'ה אמנם זכה לשישה כובשים שונים והצליח להעניק דקות יקרות לשחקניו, ביניהם גם רוברטו פירמינו שאחרי הזכייה עם ליברפול בליגת האלופות עלה במחצית השנייה ל-35 דקות וגם הצטרף לחגיגת השערים, אבל לעומת זאת הוא נאלץ לצפות בקשר ברצלונה ארתור נפצע ונוטש את המפגש כבר לאחר 32 דקות, כאמור בסך הכל מספר ימים אחרי שאיבד את ניימאר (שבמקומו זומן וויליאן שסיים את חופשתו בישראל מוקדם מהצפוי, אבל למשחק היום לא התלבש).

מי שזכה לפתוח ולכבוש לראשונה במדי ברזיל הוא דויד נרס, חלוץ אייאקס (עד שיימכר בקרוב, כנראה) שזכה למקום בחוד לאור גריעת ניימאר מהסגל והמנוחה לה זכה פירמינו, אבל עוד לפני שערו בדקה ה-59 היו אלה גבריאל ז'סוס שבדקה השישית כבש מבישול של דני אלבס, הבלם טיאגו סילבה הכפיל בדקה ה-13 מבישול של פיליפה קוטיניו, קשר ברצלונה שכבש את השלישי בדקה ה-37 מפנדל מוצלח – לא לפני שהונדורס אף נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של רומל קיוטו באדום ישיר בדקה ה-29.


בישול ופנדל  מוצלח לקוטיניו (JEFERSON GUAREZE/AFP/Getty Images)

למחצית השנייה שוב עלתה ברזיל בסערה ובדקה ה-47 הצליח ז'סוס להשלים את השני שלו, כשתדע דקות לאחר מכן הגיע נרס עם שער הבכורה שלו בנבחרת מבישול של פיליפה לואיס. בדקה ה-55 נכנס אלוף אירופה במקומו של ז'סוס ופירמינו כבש כבר בדקה ה-65 וחמש דקות לאחר מכן נקבעה תוצאת המשחק, 0:7 מהדהד אחרי שאברטון השאיר את רישארליסון מול שער ריק ולחלוץ אברטון נותר רק לדחוק.


קשר ברצלונה ייעדר גם כן מהקופה אמריקה? (Buda Mendes/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי