צרות גם במחלקת הנוער: ויקטור ואלדס בדרך החוצה מברצלונה

ויקטור ואלדס
ויקטור ואלדס | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

שוער העבר האגדי של המועדון, שכיום מאמן את הקבוצה עד גיל 19, לא ייצא למשחק החוץ בטראגונה ויוזמן לשיחה עם ההנהלה. בספרד טוענים: הסתכסך עם מנהל מחלקת הנוער קלייברט ואף הודיע לשחקנים כי ייתכן שלא ימשיך

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

האם ניצני מהפכה מתחילים לפרוח בברצלונה? אחרי שאתמול (שישי) התקבלו דיווחים על כך שאלופת ספרד פנתה למאמן בוקה ג'וניורס, מה שאולי מעיד על מעמדו של ארנסטו ואלוורדה, הבוקר הודיעה הקבוצה כי מאמן קבוצת הנוער ויקטור ואלדס לא ייצא למשחק החוץ בטראגונה.

ואלדס, לשעבר השוער האגדי של ברצלונה שזכה עימה שלוש פעמים בליגת האלופות ושש פעמים באליפות ספרד, עזב את המועדון ב-2014 ושיחק מספר עונות בפרמיירליג ובליגה הבלגית לפני שהודיע על פרישה ממשחק פעיל באוגוסט 2017. לפני כשנה החל בקריירת אימון וזכה בשני תארים כמאמן הנוער של מורטאלס, ובקיץ האחרון קיבל את התפקיד במועדון נעוריו בו הפך לסמל.

כעת, כך נראה, היחסים שלו עם המועדון עלו על שרטון. בהודעה נאמר כי ואלדס יוזמן לשיחה עם ההנהלה, ובתקשורת הספרדית טוענים כי הפרשה התעוררה בעקבות סכסוך קשה עם מנהל מחלקות הנוער פטריק קלייברט. על פי "רדיו קטלוניה", שוער העבר כבר הודיע לשחקניו כי הוא לא יודע אם ימשיך בתפקיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי