גולדן גירל: בת הזוג הרותחת של ז'ואאו פליקס

מרגרידה קורסיירו
מרגרידה קורסיירו | מסך

ילד הפלא של אתלטיקו מדריד מתחזק זוגיות צמודה עם מרגרידה קורסייר בת ה-17, שמזוהה עם המותג העולמי "ברשקה". לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

זו'אאו פליקס הוא בחור בר מזל. מעבר לטייטל "השחקן הטוב ביבשת מתחת לגיל 21" ותואר הגולדן בוי בו זכה ממש לאחרונה בטורינו, לילד הפלא של אתלטיקו מדריד יש גם אהבה ענקית בחייו הפרטיים. הבלונדינית ההורסת שלו היא דוגמנית בשם מרגרידה קורסיירו והיא בסך הכל בת 17! (">הזכירו לנו את ירדן שועה ומאיה קיי שלו).

אל הפורטוגלית הפצצה נחשפנו בטקס בו היא ליוותה את הבועט שלה, שקטף את פרס הגולדן בוי וסומן כהבטחה הגדולה של הכדורגל העולמי, כשהוא מודה שהיה שמח לחלוק עם הקולגה שלו לנבחרת הלאומית, כריסטיאנו רונאלדו, את חדר ההלבשה באופן יום יומי. "ילד הזהב שלי", כתבה מרגרידה והרימה לקשר ההתקפי שלה. הדוגמנית הצעירה בעיקר מזוהה עם המותג העולמי "ברשקה" שם היא משמשת כפרזנטורית, וכמובן מתגוררת עם בן הזוג במדריד כאשר היא לא נמצאת בנסיעות לצורך צילומים.

הזוג הכל כך צעיר הזה תופס את תשומת ליבה של התקשורת בספרד ויש לציין שההצלחה שלהם באינסטגרם מרקיעה שחקים. מהרגע שעבר פליקס מבנפיקה לאתלטיקו,הוא טיפס בכמעט מיליון עוקבים וכעת עומד על 2.4 מיליון סך הכל. בת הזוג שלו עם 280 אלף עוקבים, כשרק בחודש אחד עלו לה העוקבים במאה אלף! בקיצור – יש לנו כאן זוג חדש שכובש בסערה את ליבם של האוהדים במדינת הכדורגל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Golden Boy

A post shared by João Félix (@joaofelix79) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי