מה קורה לירדן שועה בתקופה האחרונה?‎

ירדן שועה
ירדן שועה | עדי אבישי

לאחר הניפוי מסגלה של מכבי חיפה לקראת המשחק החשוב נגד הפועל באר שבע, המדור שם לב שמשהו מוזר קרה בין החלוץ לחברתו היפה מאיה קיי בימים האחרונים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח אצל הפועל באר שבע הערב (שני) במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל במשחק גדול שיחתום סופית את הסיבוב הראשון. מי ששוב נמצא תחת אור הזרקורים הוא החלוץ בן ה-20, ירדן שועה. שנופה לאחרונה מסגלה של מכבי חיפה לקראת משחקה החשוב בדרום, זאת לאחר שהתנהלות רעה מאוד מול מאמן הקבוצה מרקו בלבול במהלך האימון המסכם.

זו ממש לא הפעם הראשונה ששועה מככב בכותרות ולאו דווקא בהקשר מקצועי, וכעת לא יכולנו שלא לשים לב גם למערכת היחסים עם החברה, מאיה קיי. לפני כחודש וחצי חשפנו בפניכם שהחלוץ הירוק מאוהב בדוגמנית בת ה-17, אותה הכיר דרך חברים משותפים ומאז נשבה בקסמיה.

רק פעם אחת בלבד זכינו לתמונה משותפת של השניים שפרסמה מאיה בחשבון שלה ונהנינו לראות אותו מגיב לה על כל תמונה בשלל מחמאות והרעפת אהבה. אך מה קורה לזוג בשבועיים האחרונים?

אין תמונות ואין תגובות, שועה עסוק בכדורגל ומאיה מסתובבת בעולם, מצטלמת ועוברת מיעד ליעד. ממש ברגע זה היא נמצאת בניו יורק ועל הדרך גם מבלה עם חברותיה, דוגמניות מלונדון ופריז שזכו לערב בנות שכלל יציאה והרבה ריקודים.

אנחנו משתוקקים לתמונה רשמית ראשונה של הפרזנטורית של "Adika" והבועט, שאולי פשוט צריך לבלות עוד זמן איכות עם החברה היפה שלו שתכניס לו קצת שקט לחיים. ביקור שלה בסמי עופר נראה כמו חלום, והאוהדים הירוקים דורשים לדעת מה קורה בחייו האישיים של השחקן הכי מעניין במכבי חיפה בימים אלו.

שבועיים ללא כל חדש. שועה והצמודה (Instagram)
שבועיים ללא כל חדש. שועה והצמודה (Instagram)


מאיה קיי קורעת את ניו יורק עם החברות (צילום: Instagram)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ahhh

A post shared by Maja K ravarusic (@maya.keyy) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי