בברזיל בטוחים: ניימאר מאוהב חזק בנועה

נועה של ניימאר
נועה של ניימאר | אינסטגרם

כוכב פריז סן ז'רמן לא חושף אפילו שביב מידע על מערכות היחסים שהוא מנהל, אבל בתקשורת הדרום אמריקאית משוכנעים שהסיפור שלו עם הדוגמנית הולך ומתהדק

(גודל טקסט)

בחודש שעבר סיפרנו לכם שמגזין "הסאן" הבריטי דיווח כי ניימאר המריא לברצלונה בטיסה פרטית עם דוגמנית ספרדיה בשם נועה סאאז, שיש לה שם מאוד ישראלי, אבל היא בכלל ילידת מלאגה שבשנים האחרונות מתגוררת בעיר הקטאלונית ונראית אקסטרה מיודדת עם הכוכב הברזילאי הענק. מאז, בברזיל לא מפסיקים להתעסק בחיי האהבה של הכוכב בן ה-27 – ומסתבר שהוא ונועהל'ה שלו עדיין חזק בעניינים.

אחרי שבילו לילה סוער במלון בברצלונה, בין ביקוריה התכופים של הספרדייה סביב העולם, היא כבר הספיקה לבקר בפריז פעמיים ואפילו בברזיל. מה זה אומר לדעתכם? בארץ הסמבה טוענים שכוכב פ.ס.ז' מאוהב חזק בדוגמנית ומזמין אותה אליו בטיסות פרטיות בכל הזדמנות אפשרית. כעת נועה נמצאת בקובה, מסובבת ראשים בכל רחבי אמריקה הלטינית וכמובן שמגדילה את מספר העוקבים שלה על בסיס יום-יומי – למעשה מאז ששמה נקשר עם ניימאר, המספר כבר כמעט הוכפל.

מה שאנחנו לא מצליחים להבין זה שאם ניימאר מאוהב כל כך חזק, כפי שמספרים בתקשורת הספרדית והברזילאית, איפה אנחנו בכל הסיפור הזה ולמה הוא לא משתף אותנו לפחות בתמונה?! רק נזכיר כי שמו של ניימאר עלה בהקשר של כל כך הרבה דוגמניות וכוכבות מאז הפרידה שלו מברונה מרקוזין לפני כשנה, כך שכנראה ניימאר לא ממהר בכלל… אבל אם הוא עדיין עם נועה – אנחנו מרוצים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Happy place

A post shared by Noa Sáez (@noasaaez) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Noa Sáez (@noasaaez) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי