ניימאר ונועה? החדשה הרותחת של הברזילאי!

נועה של ניימאר
נועה של ניימאר | אינסטגרם

בצל השמועות על קאמבק אפשרי לשורות אלופת ספרד, הברזילאי חגג במסיבה פרטית בברצלונה עם דוגמנית לוהטת ושיגע את התקשורת המקומית. לירון שרון עם הפרטים

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
לפחות שש נשים שונות מילאו את משבצת החצי של ניימאר מאז שהברזילאי פירק את החבילה עם ברונה מרקוזין. ביניהן אפשרות למצוא שמות נוצצים כמו נטליה ברוליץ', האקסית של מאלומה שכביכול עזבה אותו לטובתו של הברזילאי, לטיסיה בופוני הגולשת האגדית ועוד. אלא שכעת מסתבר שניימאר התאהב אבל מה זה חזק. מגזין "הסאן" הבריטי מדווח כי כוכב פריז המריא לפני מספר ימים לברצלונה בטיסה פרטית לצד דוגמנית לוהטת מספרד.


הכוכב בן ה-27 עדיין לא שב לכשירות מלאה מאז משחק הידידות של ברזיל מול ניגריה בחודש שעבר, אך הוא צפוי להיות זמין לקראת המשחק המסקרן מול ריאל מדריד בליגת האלופות. על פי הדיווחים, ניימאר המריא לברצלונה לטובת מסיבת יום ההולדת של חברו לנבחרת ברזיל, ארתור מברצלונה, שנערכה ביום שבת האחרון. ניימאר הגיע עם הדוגמנית הספרדייה נועה סאאז, לה שם פרטי מאוד ישראלי אבל היא בכלל ילידת מלאגה ובשנים האחרונות מתגוררת בעיר הקאטלונית ונראית אקסטרה מיודדת עם הכוכב הברזילאי הענק.


הפצצה הבלונדינית נוהגת "לפנק" את אלפי עוקביה באינסטגרם בתמונות בביקיני סביב העולם ואנחנו מאד נשמח לגלות כי אכן השניים מאוהבים וסוף סוף יש אהבה חדשה בחייו של ניימאר. למרות הביקור שלו בברצלונה והספקולציות לגבי קאמבק אפשרי לשורות אלופות ספרד, מדובר בסיבות אישיות בלבד לאחר שאביו הסיר כל ספקולציה בנושא האם בנו ישוב לשחק בקאמפ נואו. מה שכן, ניימאר ונועה, או נועל'ה אם תרצו, בילו את כל סוף השבוע במלון, מסעדות ומועדוני לילה ושיגעו את התקשורת הספרדית.

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ney with "fans"❤️ (09.11.2019)

A post shared by neymarjr FAN ACCOUNT❤️ (@legendaryneymarjr) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy place

A post shared by Noa Sáez (@noasaaez) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hidden treasures✨

A post shared by Noa Sáez (@noasaaez) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Summer vibes

A post shared by Noa Sáez (@noasaaez) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• @HellooMonday✖@NoaSaaez • www.marianocastro.es • #MarianoCastroPhotography #HellooMonday #HellooMondayGirls #Beauty #Retrato #Portrait #Book #Reportaje #Sesion #Art #Fotografia #Fotografo #Photographer #Photography #Canon #Sigma #Malaga #Spain #Photo #Sexy #Andalucia #Girl #Swimsuit #Summer #Beach #Sun

A post shared by Mariano Castro Photography (@marianocastrophotography) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי