ביוש מאיוש: ירדן שועה חזר לשוק הרווקות

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

בשבוע שעבר סיפרנו שהאוהבים הצעירים הסירו עוקב, ועכשיו מאיה קיי סיפרה בראיון למאקו כי הוחלט על פרידה. "היה ונגמר, מה שצריך לקרות קורה ולפעמים עוברים דברים פחות נעימים". המדור בטוח כי החלוץ יתאושש

(גודל טקסט)

 כולנו מצפים למשחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, מובילת הטבלה וסגניתה שיפגשו בעוד שבוע בדיוק באיצטדיון סמי עופר ויפתחו לנו את שנת 2020 (בתקווה) עם כדורגל משובח. האוהדים הירוקים יקוו מאד שחלוצה הצעיר של הקבוצה, ירדן שועה, ישוב לסגל של מרקו בלבול לאחר שנותר מחוצה לו במשחק הליגה האחרון מול עירוני קריית שמונה בשל מחלה. בזמן שהוא מחלים, נודע לנו כי הבועט חזר סופית לשוק הרווקות והאמת, ליבנו נשבר.

כה אהבנו את האפיזודה הקצרה בחייו של שועה, אז נקשר שמו בשמה של הדוגמנית הצעירה והמבטיחה מאיה קיי, שסיפרה בראיון למאקו אופנה כי אכן השניים החליטו להיפרד לאחר זוגיות של חודשיים. "היה ונגמר. מאז אין בינינו קשר" סיפרה היפייפיה בת ה-17 לרותם איזק שביקשה לדעת האם החלוץ הוא חלק מחייה בימים אלו. כאשר נשאלה מדוע זה לא החזיק, השיבה מאיה כי היא חושבת "שמה שצריך לקרות קורה, ולפעמים את עוברת גם דברים פחות נעימים".

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם שהשניים כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם וכבר לא מגיבים משפטים מלאי פירגון ואהבה כפי שהתרגלנו לראות אצלם. אמנם זה היה קצר, אך נתגעגע לאהבה הצעירה בחייו של הבועט בן ה-20 ששוב חוזר להתעסק רק בכדורגל. האמת, שעם הרזומה שלו בחצי שנה האחרונה, אז הספיק לחזור לאקסית שלו אליה אוחנה, לטוס איתה ועם החברים לתאילנד, להיפרד שוב, להכיר את מאיה קיי ולשוב חזרה לעולם הרווקות עוד לפני תחילתה של השנה האזרחית החדשה, לא נראה לנו שהוא יישאר לבד עוד הרבה זמן.



זוגיות של חודשיים הגיעה לסיומה. ירדן שועה ומאיה קיי (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי