נפרדו? ירדן שועה והחברה כבר לא עוקבים

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

חלוץ מכבי חיפה חזר לשחק ואירועי המשמעת האחרונים מאחוריו, אבל האם הרומן עם בת זוגו בחודשים האחרונים הסתיים? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

אחרי שסוף סוף חזר לשחק וללהוט על כר הדשא עם מכבי חיפה שלו, לא ברור מה קורה בחיי האהבה של ירדן שועה. אתם בטוח לא יכולים לשכוח שלפני כחודשיים חשפנו בפניכם שהחלוץ הירוק מאוהב במאיה קיי, דוגמנית בת 17 אותה הכיר דרך חברים משותפים ומאז נשבה בקסמיה. רק פעם אחת זכינו לתמונה משותפת של השניים, הייתה זו מאיה שפרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, ומאז אנחנו נהנינו לראות אותו מגיב לה על כל תמונה בשלל מחמאות והרעפת אהבה.

אז זהו, שזה כבר לא ממש קורה לצערנו. בעוד במדור המתינו בסבלנות כמו האוהדים הירוקים לתמונה ראשונה רשמית ומשותפת של השניים, כעת שמנו לב כי שועה ומאיה כלל כבר לא עוקבים אחד אחרי השנייה. הפעם האחרונה שהחלוץ הגיב לה על תמונה הייתה ב-15 בנובמבר, ומאז, שממה. הייתכן שהאהבה הצעירה נקטעה בטרם עת? שועה עסוק בכדורגל עד מעל לראש אחרי שעבר תקופה לא פשוטה, ואילו הדוגמנית הבלונדינית מחתימה את הדרכון שלה בלי סוף ומשתפת תמונות מעבר לים – מדי שבוע ביעד חדש. הבסיס הזה בעייתי כאשר מנסים לתחזק מערכת יחסים, אבל אנו עדיין מלאי תקווה שהשניים, למרות מה שמשקפת לנו הרשת החברתית, עדיין יחד.

נכון להיום השניים לא עוקבים ולא מגיבים, אבל הזמן יעשה את שלו ונדע מה קורה בין הכדורגלן לדוגמנית בוודאות. בינתיים נספר שבעוד החלוץ עסוק בלהשיג תואר העונה עם קבוצתו מהכרמל, מאיה קיי נמצאת כרגע בישראל ומבלה עם אשת כדורגלן אחרת. קוראים לה ספיר אלחמיסטר, אחותה של נטע כמובן, שבעצמה יוצאת עם תומר אלוף, שמושאל ממכבי ת"א לבית"ר ת"א/בת ים. השתיים מתאמנות אצל שחר קיידר שמאמן בין היתר גם את מאור בוזגלו ולנו רק אכפת האם שועה חזר לשוק הרווקות, או שהוא עדיין מתכרבל עם היפייפיה הצעירה?

הלוואי שהם עדיין יחד. ירדן שועה ומאיה קיי בתמונה היחידה המשותפת (אינסטגרם) 


הפעם האחרונה ששועה הגיב. כאב לו כבר מרוב היופי (אינסטגרם) 



"אהובתי", כתב לה שועה עד ממש לא מזמן (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי