ענקי הטניס: מדוע נפגשו אנדי רם ונועם גרשוני?

נועם גרשוני, אנדי רם
נועם גרשוני, אנדי רם | אור גפן

האלוף הפראלימפי מלונדון 2012 יחשוף בקרוב מאוד את סיפורו הלא ייאמן בסדרה החדשה "מושלמים" שתשודר ב-HOT8, לאירוע ההשקה הגיע גם הכוכב של הטניס הישראלי

(גודל טקסט)

את הסיפור המדהים של נועם גרשוני ודאי כולכם מכירים. את השירות שלו בצה"ל עשה כטייס מסוקי קרב, עד לרגע בו חייו השתנו מקצה לקצה אחרי שנפצע קשה במלחמת לבנון השנייה. לאחר תקופת השיקום שלו, עשה גרשוני את הבלתי ייאמן והפך לשחקן טניס פראלימפי שקטף את מדליית הזהב באולימפיאדת לונדון 2012, ואף דורג שני בעולם בטניס נכים בדרגת הנכות הגבוהה.

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם עליו הייתה כאשר שיחק מול נטע אלחימסטר במסגרת קידום אליפות העולם שהתקיימה בישראל בחודש מאי האחרון וכעת הסיפור האישי שלו בדרך למסך הקטן. בסוף השבוע האחרון בסינמטק ת"א התקיימה השקה חגיגית לסדרה "מושלמים", שיצר אסף גרינבוים וביים יניב סגלוביץ' ותשודר בחודש הקרוב בערוץ HOT8. הסדרה מספרת על חייהם של שישה נכים ללא פילטרים ומסכות, כאשר אחד מגיבורי הסדרה הוא גרשוני שחושף את סיפורו הבלתי ייאמן. אל ההשקה הגיע לא אחר מכוכב הטניס בעבר, אנדי רם שהתרגש מאוד להצטלם עם גרשוני – מפגש ענקים מרגש במיוחד בין שני שחקנים אגדיים.

תקציר העלילה מגולל את סיפורו של אסף, עורך תוכן בכיר בתעשיית הטלוויזיה ונכה בחצי גופו השמאלי, שיוצא למסע אישי כדי להשלים עם המגבלה שלו. במהלך המסע הוא פוגש קבוצת נכים שמדברים בכנות נדירה ומספקים הצצה יוצאת דופן על חיי היום יום של אנשים עם מוגבלות. מדובר בסדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים שחובה לראות. ועד אז, אם בא לכם לקבל השראה מאחד שיודע ומעביר את התכנים שלו בחן ובהומור רב, תעקבו אחרי נועם גרשוני, ותבינו איך זה מרגיש לנצח בכל פעם מחדש.


מדהים אותנו בכל פעם מחדש. נועם גרשוני (צילום: אור גפן)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הרגע הכי מרגש בחיים שלי… טקס מדליית הזהב באולימפיאדת הנכים בלונדון 2012. בתקופות ארוכות אחרי הפציעה לא חשבתי שאוכל להגיע למעמד כזה. לא דמיינתי שאוכל לייצג את המדינה, לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את התקווה במגרשי האולימפיאדה. המשפחה והחברים הקרובים שהיו איתי בכל רגע, בכל יום ובכל לילה בבית החולים, חלקו איתי את הרגע המדהים הזה ולהם אני חייב הכל… (וכמובן שהפרחים הלכו לאמא)

A post shared by Noam Gershony (@ngershony) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי