האיש שקיעקע את נטע אלחמיסטר בענק!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | דורי אהרון

זה כבר באמת שיא, אפילו בשביל כוכבת כמוה. לאחר שסיפקנו לכם הצצה לסצנת משחק שלה ב"סברי מרנן", כעת גילינו שהערצה אליה חוצת גבולות. איש מספרד החליט לקעקע את פניה על ידו: "התלהב מהיופי שלה", סיפר המקעקע

(גודל טקסט)

זה כבר באמת השיא. אחרי שסיפקנו לכם אמש (רביעי) הצצה לסצנת המשחק הראשונה בכיכובה של נטע אלחמיסטר בסדרה של קשת "סברי מרנן", כעת גילינו שההערצה אליה חוצה גבולות ואפילו יבשות. הבוקר (חמישי) שיתפה הדוגמנית ואשתו של רמי גרשון קעקוע של אדם שבחר לקעקע את פניה על כל הזרוע שלו. העבודה המקצועית שעשה האמן שאחראי על היצירה כל כך אמינה, שזה נראה ממש כמו תמונה של נטע מודבקת על היד כאשר מתחת לפניה קיעקע פנים של נמר.

המדור בדק לעומק את העניין ומצא כי בכלל מדובר בחבר'ה שגרים בספרד. גם המקעקע וגם הבחור שקיעקע את נטע לנצח על ידו, מגיעים מוולנסיה. "הבחור הצעיר הגיע אליי וביקש לקעקע את הפנים של נטע בטענה שהיא יפהפיה ואהב את איך שהיא נראית", סיפר פבלו, אמן הקעקועים שאחראי על היצירה המטורפת הזאת. במדור כמובן מבינים את הסיבה וממש לא מופתעים שנטע שלנו היא בינלאומית והצליחה למצוא חן גם בעיניי האירופאים. מאז שכיכבה בקליפ של מאלומה, ובכלל שלל עיסוקיה, יש לה עוקבים מכל העולם.

נטע בעצמה הייתה מופתעת מהמחווה ואף שיתפה אותה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה. חוץ מלככב ביצירות אמנות, מאז שסיפרנו לכם עליה אתמול, האישה שלא נחה לרגע הספיקה להוציא פילטר נוסף באינסטגרם ככה שתוכלו להנות ממנו כבר עכשיו. אנחנו מחכים לישראלי שהיופי שלה יהפנט אותו והוא יחליט לקעקע אותה על זרועו ויש לנו רעיון מצויין מי זה יכול להיות. מי אמר רמי גרשון ולא קיבל?


נטע משתפת את היצירה האדירה בכיכובה. (צילום מסך: אינסטגרם)

הספיקה גם לפרסם פילטר חדש נוסף. (צילום מסך: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי