חייבים לראות: סצנת המשחק הראשונה של נטע אלחמיסטר

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

הדוגמנית הכי מצליחה בליגת העל תככב בקרוב מאוד על מסכי הטלוויזיה בתפקיד אורח בסדרה "סברי מרנן", כעת נחשפו סרטונים ותמונות מהסט שלא כדאי לכם לפספס!

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם על קריירת המשחק החדשה של הדוגמנית הכי מצליחה בליגת העל, נטע אלחמיסטר? כפי שחשפנו בחודש שעבר, גברת גרשון-אלחמיסטר נבחרה לשחק בתפקיד אורח בסדרה "סברי מרנן" בקשת 12 וכעת נחשף תיעוד ראשון שלה בתור בייביסיטר ופעילת מגן דוד אדום!

אלחמיסטר למעשה משחקת בתור השמרטפית של שי ושני רוזן, השחקנים דביר בנדק,ורותם אבוהב כמובן, אך בסדרה היא גם פעילת מד"א  – ותודו שהייתם מתים לקבל טיפול רפואי ממנה. יהיה זה מעניין ביותר לצפות באשת הכדורגלן מפגינה את כישורי המשחק שלה אחרי שאנחנו כבר שנים רגילים לראות אותה עושה פוזות למצלמה בביקיני. כבר כשהשתתפה בקליפ של הכוכב הקולומביאני מאלומה בקיץ האחרון ראינו כמה היא מוכשרת ועכשיו הגיע הרגע האמיתי.

צריך לציין כי אשתו של רמי גרשון התכוננה לתפקיד ברצינות רבה, כשלקחה שיעורי משחק מול מצלמה אצל השחקן אודי פרסי ששיתף פוסט עם נטע היפה והחמיא לה בגדול: "חרוצה כמו שור, חכמה, מצחיקה, אינטיליגנטית בטירוף ונראית סבבה לגמרי. נטע אלחימסטר בקרוב בסברי מרנן". האמת, עם אימפריה של בגדי ים ושלל קמפיינים ענקיים, אנחנו לא מופתעים שנטע שלנו יודעת את העבודה. השחקנים בסדרה מן הסתם מתלהבים מהנוכחות של הדוגמנית ולא מפסיקים לשתף איתה תמונות. מה אתם חשבתם עליה בתור שחקנית? 



יש למה לצפות! נטע על הסט (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Miss you

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי