גיבור על: צפו בבובה של קונור מקגרגור מככבת

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | REEBOK

פחות משבוע לאחר הניצחון ב-40 שניות על דונלד סרוני, הלוחם האירי הכי מוכר בעולם השיק נעליים חדשות עם ריבוק, שהוצגו בפרסומת מרהיבה בחדר השינה של בנו הקטן

(גודל טקסט)

מותג הפיטנס העולמי Reebok, משיק את הנעל שמציבה סטנדרט חדש לשילוב בין פונקציונליות ועיצוב פורץ דרך- ZIG KINETICA – ומי נבחר לככב בקמפיין בסרטון פרסומת אדיר ומושקע? אמן הלחימה האגדי קונור מקגרגור, המזוהה כ"הפנים של ה-UFC".

מקגרגור משתתף בקמפיין רגע לאחר שביצע קאמבק היסטורי לזירת הלחימה, שם ניצח כזכור את דונלד סרוני תוך 40 שניות בלבד, כל זאת לאחר היעדרות ממושכת בת 15 חודשים מהזירה שאותה הוא מכיר הכי טוב. קונור, בכינויו 'הידוע לשמצה', הוא הראשון בהיסטוריה שזכה בחגורת האליפות בשתי קטגוריות משקל שונות (משקל קל ומשקל נוצה).

את השקת הנעל ילווה סרטון בכיכובו של מקגרגור, המדמה סידור שגרתי של החדר של בנו, שהולך ומתפתח בכיוון בלתי צפוי. האנרגיה המתפרצת מן הנעל משנה את צורתו של קונור לדמות של גיבור על הנלחם בצעצועים שתוקפים אותו. ומי יותר מתאים לגלם גיבור על יותר מהלוחם האירי?!.


מקגרגור מול סרוני. 40 שניות בלבד (Steve Marcus/Getty Images)

"אני פשוט אוהב אותן, את האחיזה, את היציבות; אני מרגיש את החיבור של הסוליה לחומר," אמר מקגרגור. "כבר הרבה שנים שאני נועל את הנעליים של ריבוק, ובכל השקה, אני מרגיש את רמת האנרגיה עולה".

"בדגם הזה, אנחנו פשוט מתפוצצים מרוב אנרגיה" טכנולוגיית ZigTech של ריבוק הושקה לראשונה בדגם ZigPulse בשנת 2010, וכעת היא מציבה סטנדרט חדש לחדשנות, פונקציונליות ועיצוב פורץ דרך. כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי? שימו לב למקגרגור מאחורה!.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי