מה עשתה האקסית של איתי לוי עם ניימאר?!

ניימאר
ניימאר | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

הדר חיון היפיפייה הפתיע את כולם כאשר העלתה לסטורי שלה תמונה עם הכוכב הגדול של פ.ס.ז' אחרי שעדן פינס ויעל שלביה נכחו במסיבת יום הולדתו הנוצצת בשנה שעברה, הפעם הגיע תורה של חברתו לשעבר של הזמר

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם שניימאר משנה תכניות כדי לא להכעיס את הנהלת פ.ס.ז'? אז זהו, שלא. שלושה ימים לפני התאריך המדויק (ה-5 בפברואר) חגג הברזילאי את יום הולדתו ה-28 במועדון בפריז כאשר קוד הלבוש השנה, אחרי המסיבה האדומה של שנה שעברה, היה לבן צחור!

ולמרות החגיגה המפוארת והמסורתית של ניי, המאמן שלו, דווקא חושב שמדובר "בהסחת דעת" לאור העובדה כי פריז סן ז'רמן שלו משחקת נגד נאנט ביום שלמחרת. מה שאותנו בעיקר עניין, זה שבין כל המוזמנים, שחקני פריז ונשותיהם הפצצות – ביניהן וונדה איקרדי ואיזבל גולארט, גם לישראל הייתה נציגה ולא תאמינו מי.

אחרי שהתאהב הברזילאי בעבר בנטע אלחמיסטר ובר זומר, אותן פגש כבר מספר פעמים, ואחרי שכיכבו במסיבה האדומה של השנה שעברה הדוגמניות עדן פינס ויעל שלביה, כעת הגיעה תורה של הדר חיון להפתיע!.


הדר חיון עם ניימאר. הדיע הכי קרוב לברזילאי (Instagram)

האקסית וארוסתו לשעבר של הזמר איתי לוי, נחתה בפריז עוד יום קודם לכן והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים 45 אלף איש סלפי עם הכוכב הענק מחבק אותה בשיא המסיבה.

מה הקשר?! האקסית הטרייה של שופט "הכוכב הבא" במועדון ה-"YOYO" הנחשב בפריז, לערב פרוע מהסרטים בזכות הסוכן של נטע, בר וקורל סימנוביץ', שי אביטל, שהוזמן לאירוע, כמו לאירועים קודמים של ניימאר.

כיוון שלקח את חיון תחת חסותו, היא זכתה להגיע הכי קרוב שיש לכדורגלן הענק. עדן פינס הוזמנה גם היא, אבל נאלצה להישאר בישראל בעקבות הנחיית של תכנית הבת של "האח הגדול". מתי ניימאר מגיע לישראל אנחנו שואלים?


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי