מפתיע: ניימאר משנה תכניות כדי לא להכעיס את הנהלת פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | DENIS CHARLET/AFP via Getty Images

יום הולדתו של הכוכב הגדול ומתקרב ומדי שנה הוא דואג לארגן מסיבה נוצצת עם הרבה מוזמנים. באופן לא רגיל, השנה החליט הברזילאי לבטל את כל תכנוניו, זאת על מנת להתרכז בכדורגל בלבד

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

המדור המום, מופתע, ובשוק טוטאלי מכוכבה הגדול של פריז סן ז'רמן , ניימאר. כפי שפרסמנו בספורט1, ניימאר עובד קשה מאד בשבועות האחרונים ומספק את הסחורה לקבוצתו, אחרי שנפצע כבר פעמיים מאז ההחתמה הכי יקרה בהיסטוריה והתעסק בשנתיים האחרונות בכל מה שהוא לא כדורגל.

נשים, מסיבות, שערוריות דוגמת מקרה הנאנסת שהאשימה אותו ולבסוף יצא זכאי, קעקועים, חברים, טיסות, חופשות ומסיבת יום הולדת מסורתית אחת בה הוא משקיע מידיי שנה את כל מאמציו, אוסף את משפחתו וחבריו ועורך קרקס יום הולדת מטורף.

ב-5 בפברואר, בעוד שישה ימים, יחגוג הברזילאי 28 חורפים (ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו – זוכרים שהם נולדו באותו יום?) ואת 2020 החליט לפתוח בצורה קצת יותר רגועה. כפי שפורסם ב"ל'אקיפ" הצרפתי, התכנית המקורית של ניי הייתה להתעלות על חגיגות השנים האחרונות.


ניימאר. עובד קשה מאד בשבועות האחרונים (FRANCOIS LO PRESTI/AFP via Getty Images)

אחרי המסיבה האדומה בשנה שעברה אליה הגיעו עדן פינס ויעל שלביה, החלוץ תכנן השנה להשכיר את מועדון האופנה בפאלה דה טוקיו, מבנה שמאכלס כיום את המוזיאון לאמנות מודרנית בפריז, ולשם להזמין את מאות מכריו, חבריו ובני משפחתו, רבים מהם מברזיל. אפילו כבר דיברו על קוד הלבוש שתכנן הכדורגלן ליישם, וזה היה היעד.

אבל מסתבר, שבימים האחרונים ניימאר החליט לבטל הכל. על פי פורטל האינטרנט UOL, הברזילאי החליט לפתע לשלול הפקה כזאת ענקית ופומפוזית ולהחליף אותה לערב אינטימי ושקט יותר. הסיבה לכך היא האינטרס שלו שלא להפריע לקבוצתו עם התמודדויות אפשריות וההחלטה הנחרצת שלו להישאר ממוקד בהתחייבויותיו המקצועיות.

עוד פורסם כי ניימאר הרגיש שהוא "דפק" לפ.ס.ז' את ההעפלה לשלבים האחרונים בליגת האלופות בשנתיים האחרונות והשנה הוא רוצה להוכיח אחרת ולהצעיד את קבוצתו קדימה. לכן חברים, ניימאר כבר הודיע במועדון על כוונתו לא לחזור על חגיגות יום ההולדת הגרנדיוזיות שלו כמו בשנים הקודמות ואף הודיע לספונסרים שנתנו חסות לאירוע (בשנה שעברה רד בול שילמה על כל 500 האורחים).


ניימאר ויעל שלביה. המסיבה  הגדולה השנה בוטלה (Instagram)

ב-UOL מספרים כי לכוכב יש כעת חגיגה דיסקרטית ואינטימית, שיכולה להיות ארוחת ערב או אפילו מסיבה קטנה, אך ללא הרבה מוזמנים כי ניימאר שלנו מבין סוף סוף, שהוא צריך כרגע עדיין להתעסק בעיקר בכדורסל. למרות שהוא סופר סטאר על חלל. האם זה אומר שהשנה אין דוגמניות ישראליות שיגיעו לחגוג לו? נצטרך לעדכן אתכם בשבוע הבא.


טוב שהבנת שאתה חלק מהקבוצה. ניימאר גאה להיות חלק מפ.ס.ז' (צילום: Instagram)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי