צפו: הצצה נדירה לסרט החדש על דייגו מראדונה

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | Luciano Bisbal/Getty Images

תחילת הדרך בארגנטינה, תקופת הזוהר בנאפולי ועד ההתמכרות לסמים. סיפור על עלייתו ונפילתו של מספר 10, עם חומרים שלא נראו מעולם. קבלו טעימה

(גודל טקסט)

עלייתו ונפילתו של הכדורגלן דייגו ארמנדו מראדונה, מתחילת דרכו בארגנטינה, דרך תקופת הזוהר בנאפולי באיטליה ועד להתמכרותו לסמים, לצד חומרים שלא נראו מעולם. סרטו של הבמאי זוכה האוסקר אסיף קפדיה.

דייגו ארמנדו מראדונה נחשב לכדורגלן הגדול בהיסטוריה, אבל הסרט התיעודי עליו הוא הרבה יותר מאשר סרט על כדורגל. מדובר בסרט על אדם שהפך לגיבור תרבות בשתי מדינות שונות: קודם במולדתו ארגנטינה ולאחר מכן באיטליה, ואם לא די בכך, עבר הגיבור שלפנינו תהליך נוסף והפך מאליל במדינתו המאמצת לאדם הכי שנוא בה. דומה כי מדובר גם באדם שרק דבר אחד היה יותר גדול מכישרונו, וזה ההרס העצמי שלו.

לפיכך, זהו למעשה סיפור על עלייתו ונפילתו של מראדונה, ולכן לא פלא שדווקא הדוקומנטריסט הבריטי זוכה האוסקר אסיף קפאדיה בחר לספר אותו. בכך הוא משלים טרילוגיה שהתחילה ב"סנה" והמשיכה ב"איימי", ונוקט באותו הסגנון בו השתמש בשני הסרטים הקודמים, תוך שהוא נמנע לחלוטין משימוש ב"ראשים מדברים" ומתבסס על עריכה קצבית ועשייה מלאת חיים.

את הסרט המלא תוכלו לראות ביום שני 10.02, בשעה 22:05 ב-HOT8 וב-yes דוקו. שידור נוסף בשבת 15.02, בשעה 21:00. עד אז, הנה הצצה לסרט המדובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי