הקדימה את כולם: פאני בוזגלו בתחפושת לוהטת

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | קארין לוי

בצל בהלת הקורונה שמאיימת לבטל את מסיבות הפורים, גרושתו של האח הגדול לבית בוזגלו הפציצה בתחפושת סקסית שגרמה לאחד העוקבים שלה לכתוב לה: "הקורונה יותר בריאה ממה שאת עושה לנו"

(גודל טקסט)

מאז הפרסומים אמש (רביעי) על נוכחותו של חולה קורונה בדרבי התל אביבי לפני עשרה ימים, המדינה כולה חוששת מפני התפשטות נרחבת של הנגיף ומשרד הבריאות הוציאו הנחיות חדשות. אלפים נשלחו לבידוד, מבקשים להימנע מלחיצות ידיים, מטיסות לחו"ל ומנסיעה בתחבורה ציבורית ואף ייתכן כי מוסדות חינוך ייסגרו ומשחקי ליגת העל בכדורגל יידחו. בהלת הקורונה התפרצה בארץ הקודש רגע לפני חג הפורים ונראה כי כל התוכניות, המסיבות, והאירועים יבוטלו.

ולמרות כל הבלאגן, לזכותה של פאני בוזגלו ייאמר שהיא הספיקה לקחת חלק במסיבת פורים ולהציג תחפושת מגה-לוהטת לפני כולם. אחרי ששבה מהחופשה הפוטוגנית במקסיקו וכבר מזמן שמה מאחוריה את סאגת סרטון העירום שהימם את הליגה ואת המדינה כולה, גרושתו של אוהד בוזגלו הפציצה בתחפושת מנומרת סקסית שמציגה את גזרתה השווה במסיבת פורים עם חברים. "הקורונה יותר בריאה ממה שאת עושה לנו", הגיב אחד מעשרות אלפי העוקבים שלה לתמונה שלה מחופשת.

"לפעמים אוהד צריך להגיד: איזה סתום אני", כתב מעריץ אחר שלה כתגובה לתמונה הסקסית של פאני. מאז הגירושים שלה מהאח הגדול לבית בוזגלו, עוד לא שמענו על גבר חדש בחייה של פאני, שכיום חיה את חיי הרווקות בכיף. אמש נצפתה במועדון ה-SLEEK החיפאי ויהיה מאוד מעניין לדעת האם היא ושאר כוכבי ליגת העל יקחו חלק במסיבות פורים. מה שבטוח, שהיא לפחות הספיקה לסמן וי על תחפושת נמרה השנה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי