צפו: נחשפו תמונות של כריסטיאנו רונאלדו מהבידוד בפורטוגל

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

אחרי שהעביר מסר ל-207 מיליון העוקבים ברשתות החברתיות, CR7 מדגמן בידוד עם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס. המעריצים, אגב, לא חוששים מהנגיף ועושים את הכל כדי לראות את הכוכב מקרוב

(גודל טקסט)

רק אתמול (שישי) כריסטיאנו רונאלדו ניצל את הזמן בבידוד כדי לשלוח מסר ברור מאד ל-207 מיליון עוקביו ברשת החברתית ובין השאר כתב כי "חשוב שנישמע להוראות. שמירה על חיי אדם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. שולח את תמיכתי למומחי הבריאות המדהימים שמסכנים את חייהם כדי להציל אחרים". הבוקר (שבת) גם הגיעו תמונות ראשונות שלו מהבידוד בפורטוגל.

כידוע, החלוץ נמצא בבידוד בביתו שבמדריה, בפורטוגל, לאחר שנחשף לחברו לקבוצה שנדבק בנגיף הקורונה, דניאלה רוגאני. לשמחתו של CR7, כשהתגלתה הבשורה כי הבלם חלה בנגיף, הוא כבר היה בארץ מולדתו, לאחר שמיהר לבקר את אימו שעברה שבץ מוחי ונזקקה לניתוח. רונאלדו המריא במטוס הפרטי שלו עם ג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיו וכעת נמצא בבידוד בביתו, כשהוא כמובן סירב לשוב לאיטליה שמצבה הולך ומחמיר.

מסתבר שגם בבידוד הפורטוגלי הכי מפורסם על הפלאנטה לא יכול לחמוק מעדשות צלמי הפפראצי. רונאלדו נתפס כשהוא עומד עם הדוגמנית הספרדייה שלו במרפסת הפנטהאוז המפואר כשהוא חובש כובע מצחייה, אך לא מצליח להסתיר את זהותו. חוץ מהתמונות של הפפארצי שחשף איך זה נראה כשכוכב הכדורגל הכי גדול בעולם נמצא בבידוד, גם מעריציו הרבים שחיכו מתחת לביתו הצליחו לצלם אותי בווידאו משתטה ומתחבא להם מאחורי וילון ומציץ החוצה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי