מסוק, מסיבת בריכה ובשר: הבריחה של רונאלדו ממחנה האימון

רונאלדו
רונאלדו | MAURICIO LIMA/AFP via Getty Images

הסיפורים אודות חיי המותרות של "אל פנומנו" לא פוסקים. הארגנטיני מתיאס דפדריקו, ששיחק איתו בקורינתיאנס לפני כעשור, חשף כיצד יום חופש הפך למסיבה סוערת במרחק 300 קילומטר מהמחנה

(גודל טקסט)

רק בתחילת השבוע נחשפנו לסיפורים פיקנטיים על עברו של החלוץ האגדי רונאלדו בימיו בריאל מדריד, לדעת רבים הוא עד היום מגדולי החלוצים בתולדות הכדורגל אם לא הגדול שבהם, והבוקר (שישי) נחשפנו לסיפור מימיו האחרונים בקריירה, שמעיד על כך שחיי המותרות היו אצלו עניין שבשגרה.

רונאלדו, "אל פנומנו", רשם קריירה עשירה ומפוארת באירופה שכללה בין השאר הצלחה מסחררת בברצלונה, אינטר וריאל מדריד, אבל את הקריירה הוא סיים דווקא במועדון הפאר הברזילאי קורינתיאנס. הוא הגיע לשם ב-2009 ואיתו הקבוצה לא הפסידה אף משחק וזכתה באליפות, מה שהוביל להארכת חוזהו עד דצמבר 2011, אז גם פרש ממשחק פעיל.

מי שאז נחשב קשר צעיר ומבטיח הוא מתיאס דפדריקו הארגנטיני, אז בן 20 ושחקן בסגל הרחב של נבחרת ארגנטינה וכיום שחקן בליגת המשנה במולדתו. החלוץ נרכש עבור ארבעה מיליון דולר מהוראקן, אולם הציג יכולת חלשה, ספג ביקורות על גם על גישתו ובסופו של דבר הושאל לאחר עונת הבכורה כל שנה מחדש, עד שסיים את חוזהו וחזר להוראקן.

חווית כדורגל עשירה בברזיל אולי לא הייתה לו, אבל משנה משותפת עם לא אחר מאשר רונאלדו הוא בהחלט נהנה: "בתחילת 2010 היינו במחנה אימון באיטו, זה מרחק 300 קילומטר מסאו פאולו. היה לנו אימון בוקר ביום ראשון עד השעה 11:00 ולאחר מכן היה לנו יום חופש, אבל היינו צריכים לחזור עד 22:00 למחנה. רונאלדו אמר לנו ישר 'אני לא מתכוון להישאר פה, מה אנחנו הולכים לעשות?'. עניתי לו 'גורדו (שמן בספרדית), זה שלוש שעות נסיעה לסאו פאולו ואז שלוש שעות נסיעה לחזור לפה. זה יהיה מטורף לצאת".


רונאלדו בימיו בקורינתיאנס (MAURICIO LIMA/AFP via Getty Images)

אבל רונאלדו, אחד שיודע ליהנות מהחיים וכסף לא חסר לו, מצא פתרון יצירתי: "הוא הזמין מסוק שייקח אותנו מפה. הוא התקשר לטייס ואמר לו לנחות בבטחה על מגרש האימונים. הוא אמר לנו 'בואו לבית שלי'. אחרי שעה כבר נחתנו בסאו פאולו, למעשה על מנחת בבניין שלו. זה לא היה זול, אז כולנו התחלקנו בחשבון של השכרת המסוק. אבל תדמיינו לעצמכם – רונאלדו מתקשר ומסוק מגיע במיידי".

וזה מה שקרה בביתו של הפנומן: "הגענו אליו ומובן מאליו שהיו שם 10 שומרים. הוא אמר להם להביא בשר, חילק משימות ביניהם ואמר לכל אחד מה להביא. אחרי רבע שעה היה הייתה אצלו בבית מסיבת בריכה וברביקיו ל-60 אנשים! הוא גם הכין את כל האוכל בעצמו".

מה שרונאלדו והשחקנים לא לקחו בחשבון הוא שהמסוק לא יכול היה להחזיר אותם למחנה האימונים, מכיוון שהוא לא קיבל אישור להמריא בחשכה. לכן, הם נאלצו לעשות את הדרך ברכב וכמובן שאיחרו. המאמן דאז, מנו מנזס, חיכה להם, קיבל את פניהם והחליט לוותר להם אחרי שרונאלדו לקח על עצמו את מלוא האשמה והאחריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי