"לא נוהרים לחתום באוקראינה שבמלחמה, אבל שחטאר פלטפורמה נפלאה"

play
שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20, סתיו למקין | GettyImages, Eurasia Sport Images
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7 05:35

עו"ד שחר גרינברג, חלק מצוות הסוכנים שאחראי על החתמתו של סתיו למקין בקבוצת הפאר האוקראינית, התראיין בתוכנית הספורט של 103fm: "הם הוכיחו שהם רוצים אותו ועכשיו חובה ההוכחה על הילד. בטוח שעם האופי החזק שלו הוא יצליח"

(גודל טקסט)

סתיו למקין חתם היום (שני) באופן רשמי בשחטאר דונייצק בעסקה בגובה 850 אלף יורו שיגיעו להפועל תל אביב ממועדון הפאר האוקראיני.

לאחר חתימתו, עו"ד שחר גרינברג, חלק מצוות הסוכנים המייצגים את למקין, שיתף בתוכנית הספורט של 103fm על העסקה: "היה משא ומתן שהתארך מעבר למצופה, כי לסתיו היו עוד הצעות והוא בדק יחד עם אבא שחר ועם הסוכן שייצג אותו את האופציות. בסופו של יום, האופציה שאנחנו הבאנו לשולחן הייתה האופציה שהכי קרצה להם. לקח קצת זמן אבל בסוף זה נסגר. הם הוכיחו שהם רוצים אותו ועכשיו חובת ההוכחה על הילד, אבל אני די בטוח שעם האופי החזק שלו הוא יצליח".

גרינברג הוסיף ואמר: "בסופו של דבר הם עשו את הבחירה, לסתיו יש אמא שהיא ממוצא אוקראיני אז היא מכירה שם אנשים, ולדעתי יש להם עוד משפחה וחברים, והם לקחו את ההחלטות שלהם בסופו של דבר ואנחנו בדרך הנכונה. שחטאר זו פלטפורמה נפלאה, קבוצה גדולה מאוד וזו הזדמנות לשחקנים לקבל שם את הבמה, כי לא נוהרים לחתום לא בקייב ולא באוקראינה כמו שהיה לפני המלחמה. זו קבוצה שאוהבת לקדם צעירים, נותנת לצעירים לשחק בניגוד להרבה קבוצות בארץ, גם ברמות הגבוהות ביותר. אני מקווה שהוא באמת יצליח".

שחטאר דונייצק מודיעה על החתמת סתיו למקין
שחטאר פלטפורמה נהדרת עבורו". למקין | אתר רשמי, שחטאר דונייצק

על ייצוג שחטאר בעסקה הודה גרינברג: "היכרות עם האנשים הנכונים. יש לי שותף שהוא מקושר מאוד בקבוצה שם עם הבעלים. הספורט דירקטור של שחטאר הוא שחקן עבר ידוע מאוד, המנכ"ל של המועדון איש מאוד חזק בכדורגל, הבעלים הוא איש אחד העשירים באוקראינה. קבוצה רצינית, אנשים רציניים. הכול התחבר יחד ובסוף נוצרה עסקה. כל שחקן ישראל שיש לו את ההזדמנות לצאת ולהוכיח את עצמו בחו"ל זה ברכה גם לכדורגל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי