סלאח חסארמה: "הקדשתי את הניצחון על בני ריינה לנביל חאיק"

play
סלאח חסארמה עוזר מאמן בני סכנין | מאור אלקסלסי
חוגי וחורי הבריקו, בני סכנין ניצחה את ריינה בדרך לחצי גמר גביע הטוטו 02:41

עוזר המאמן של בני סכנין התראיין לתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על התחושות אחרי העלייה לחצי גמר גביע הטוטו: "שמנו מטרה והגשמנו אותה. רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה. כל השחקנים נתרמו לנצח בשביל נביל"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין העפילה אתמול (רביעי) לחצי גמר גביע הטוטו אחרי 1:2 על מכבי בני ריינה כשהיא היחידה בשלב הבתים עם מאזן מושלם של 3 ניצחונות ב-3 משחקים. אחרי ההישג של הקבוצה, עוזר המאמן, סלאח חסארמה, התראיין לתוכנית הספורט של 103fm וסיפר על התחושות ולקראת פתיחת העונה.

"לפי הסיטואציה שנוצרה, שחקנים לא עברו בבקרה. אנחנו משחקים עם שחקני נוער וצעירים. לעשות 3 תוצאות, 3 ניצחונות, זה באמת הפתיע את כולם", אמר עוזר המאמן. "הצעירים נשארים איתנו כמובן, הם לא יצאו מההרכב. ניתן את ההזדמנות לכולם – כל זמן שהם יעשו את העבודה, הם ימשיכו לשחק".

על הניצחון מול בני ריינה: "עשינו את ההכנות שלנו כמו שצריך, יש לנו הרבה שחקנים שבאים עם מוטיבציה גדולה. הם שמו מטרה מול העיניים והם רוצים להגשים אותה. המטרה שלהם להצליח ולהתברג בקבוצה הבוגרת. אני שמח שהם עושים זאת על הצד הטוב ביותר. השחקנים הצעירים בינתיים עושים את העבודה כמו שצריך, אז החברותא הזאת היא שילוב מנצח".

סלאח חסארמה עוזר מאמן בני סכנין
"הקדשתי את הניצחון הזה לנביל חאיק". חסארמה | מאור אלקסלסי

לקראת העונה הקרובה אמר: "כמובן שסכנין כל הזמן מכוונת גבוה ורוצה להתברג בחלק העליון של הטבלה, אבל זאת עונה ארוכה וצריך לבדוק איך הכל משתלב ביחד, זה צעירים, והשחקנים הזרים שאתה מביא, אני חושב שההתחברות עד עכשיו היא מצוינת. יש לנו בינתיים שני זרים, השוער וקשר. הוא עושה עבודה מצוינת עד עכשיו. צריך להגיע עוד קשר וחלוץ. אני חושב שאנחנו צריכים להתחזק בעמדות האלה".

חסארמה התייחס גם לנביל חאיק, שחקן הקבוצה שנורה ברגלו: "את נביל אני מכיר טוב מאוד מקבוצת הנוער שהיה איתי שנתיים, בכל פעם שמדברים עליו אני מקבל צמרמורת של התרגשות ומתרגש מחדש. כשזה קרה לו, כמובן שכולם היו בטראומה, אבל ידענו שאנחנו צריכים לצאת מזה מחוזקים. כל הקבוצה וכל השחקנים הבינו שאנחנו צריכים לעשות את העבודה בשבילו ולהקדיש לו משחק ראשון. אני מרוצה מאוד שעשינו זאת בשבילו. כל השחקנים נרתמו לדבר הזה ועשו את המקסימום על מנת לנצח את המשחק. אני כל כך שמח שהייתי בסוף המשחק והקדשתי לו את הניצחון הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי