אגודת מכבי תל אביב מקדמת את 2024: "מחויבים לניצחון"

כל מחלקות האגודה על 18 ענפיה, נרתמו למשימה הלאומית החשובה ולקחו חלק בפעילויות רבות - אימונים, גיוס תרומות ללוחמים ולמפונים, הנצחה והוקרה ועוד

(גודל טקסט)
אירוע התרמה מכבי תל אביב טריאתלון
| יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אביב

עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר, החלה אגודת מכבי תל-אביב בפעילות סיוע למפונים – ספורטאים, קבוצות וכל אנשי העוטף והצפון. כל מחלקות האגודה על 18 ענפיה, נרתמו למשימה הלאומית החשובה ולקחו חלק בפעילויות רבות – אימונים, גיוס תרומות ללוחמים ולמפונים, הנצחה והוקרה ועוד.

קבוצות הנשים והגברים בכדורעף, קבוצת הכדוריד ומתעמלי המכשירים ביניהם אלוף העולם 2023 והאלוף האולימפי טוקיו 2020 ארטיום דולגופיאט ואלכס מיאקינין הגיעו לפעילויות עם מפונים בכפר המכביה, שם פגשו מפונים ולצד הפעילות הגופנית שמעו את סיפורי הגבורה שלהם.

אחת הפעילויות המרגשות ביותר במלון הייתה משחקה של קבוצת "עמיתים", שהוקמה על ידי נאוה רביבו, אמו של הלוחם עמית בן יגאל ז"ל ומורכבת מבני נוער מהעוטף. האגודה נרתמה לסייע לפעילות הקבוצה ותרמה לה ביגוד ותיקים.

דורון שיטרוק
| יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אביב

מחלקת הג'ודו מכבי "רפאל" תל- אביב בניהולו של אריק זאבי ובהשתתפותו של המדליסט האולימפי מריו 2016 אורי ששון, לקחה חלק בפעילות ג'ודו במלון לאונרדו בתל-אביב. שחייני וצוות האימון של המועדון העבירו אימוני שחייה לילדים ממשפחות שוטרים שנפגעו, מחלקת השחייה האומנותית העבירה פעילויות שחייה שונות במלון דן פנורמה.

קבוצת הנשים בכדורעף אירחה למשחק ידידות את קבוצת הנערות של הפועל אשכול, בה משחקות צעירות מיישובי עוטף עזה. הבנות זכו לסט ביגוד בצהוב-כחול. במכבי תל-אביב משחקת ענבל גורדנצ'יק שגדלה בהפועל אשכול ואף הקדישה את הניצחון במשחק הבכורה בליגה לקבוצתה הקודמת.

מחלקת הטריאתלון של מכבי TRIMORE תל-אביב קיימה תחרות אקוותלון – להעלאת המודעות להחזרת החטופים. כל ההכנסות מהאירוע נתרמו למטה המאבק להחזרת החטופים. עוד לפני כן, נרתמו ילדי המועדון להתנדבויות שונות כמו הכנת מנות מזון לחיילים, אריזת מוצרים למפונים ועוד. מחלקת הרכיבה על סוסים, קיימה שני אירועים שונים בהם ארחה בחוות ld training בני נוער מפונים מכפר עזה ומשפחות שפונו משדרות.

רומן קוגן
| יח"צ – חד פעמי, מכבי תל אביב

ספורטאי האגודה לקחו חלק בפעילויות שארגנו האיגודים השונים והוועד האולימפי בישראל, כמו פעילות אתלטיקה עם ילדי מפונים מהדרום ומהצפון שנערכה בגבעת רם, בה השתתפו דניאל פרנקל והאולימפית אדווה כהן יחד עם חי כהן, מנהל מחלקת האתלטיקה במועדון, שניצל בעצמו מהטבח הנורא בפסטיבל המוזיקה נובה. גם מחלקת הקשתות שלנו השתתפה בפעילות של איגוד הקשתות הישראלי עם משפחות מפונים בזכרון יעקב.

מכבי תל-אביב פתחה את שערי המחלקות השונות מישובי העוטף והצפון לטובת ספורטאים צעירים – ילדים ובני נוער אותם הזמינה להשתלב בשגרת האימונים, ללא עלות. מיד עם פרוץ המלחמה הצטרפו ספורטאי האגודה לקמפיינים שונים שהופצו ברשתות החברתיות – כולל קריאה לתלות דגלי ישראל במרפסות, חיזוק לנפגעים, למפונים ולכוחות הביטחון ופעלו להרמת המורל הלאומי.

יו"ר מחלקות, מאמנים וספורטאים שהתגייסו למילואים ונמצאים זמן רב בחזית בדרום ובצפון, וניצלו את ההפוגות הקצרות שקיבלו כדי להגיע לאימונים של קבוצותיהם על מנת לפגוש את הספורטאים אותם הם מאמנים.

יו"ר אגודת מכבי תל-אביב, דורון שיטרוק אמר בגאווה גדולה ובסיפוק רב: "אנחנו באגודת הספורט של מכבי תל-אביב, דוגלים בערכים של חיבור מדויק בין חינוך, ערכים וספורט, לקחנו על עצמנו מיד לסייע בהרמת המורל הקהילתי ולסייע ככל שאנחנו יכולים למשפחות המפונים, החטופים והמשפחות השכולות, להפעיל את צעירי המועדון בפעילות ספורטיבית כדי לנסות לשמור על שפיות והכל על פי הוראות פיקוד העורף. הספורטאים, המאמנים ומנהלי המחלקות שלנו נרתמו לכל פעילות יזומה במסגרת פעילות רב ענפית, כמו גם יוזמות אישיות לסיוע נקודתי. אני גאה בעשייה הברוכה של חברי האגודה באשר הם. אגודת מכבי תל-אביב ענפי ספורט, משתתפת בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן בפעילות הצבאית ובאלה שיקירהן נרצחו בטבח הנורא בעוטף עזה. כולנו מקווים ומאמינים שהחטופים השוהים עדיין בשבי החמאס יחזרו במהרה לישראל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי