"הייתה עוד הצעה מחו"ל וגם מהארץ, אבל רצינו לשנות מקום ומזל"

גיל קהת, אשתו של רועי, סיפרה בתוכנית "מחוץ לקווים" על המעבר לאזרבייג'ן. וגם: אורי אוזן על ההתפוצצות של מכבי חיפה, הביקורות נגד קין והאליפות של ריאל מדריד

(גודל טקסט)

רועי קהת עבר בקיץ האחרון לשחק בסומגאייט מליגה האזרית ורשם עונה טובה מאוד מבחינתו. אשתו, גיל, התראיינה היום (ראשון) אצל לירון שרון בתוכנית "מחוץ לקווים" ושיתפה על החיים במדינה המוסלמית, מדוע החליטו לעבור לחו"ל ועל השערים החשובים שהבקיע במהלך העונה.

תחילה אמרה על הניצחון היוקרתי על קראבח: "רועי כבש את שער הניצחון וזה הישג גדול לקבוצתו, כי קראבח הקבוצה הכי גדולה פה, עכשיו הם במקום השני ושנה הבאה ישחקו במפעל אירופי".

רועי קהת שחקן סומגאיט עם סוכנו אריאל בוזורגי
קדנציה שנייה מחוץ לישראל. רועי קהת | יח"צ – חד פעמי, .

על התמונה עם הנשיקה שהעלתה שגררה הערות במדינה המוסלמית: "לא מתרגשת מהערות. אמרו לי שיש כאלה יותר שמרנים וחלק יותר ליברלים, לומדת את התרבות פה".

החיים ביעד המוסלמי בצל מהמלחמה: "ביקשו ממני להוריד סממנים ישראלים, בכל מקום שאנחנו נמצאים אנחנו מתגאים בישראליות שלנו. עכשיו אנחנו עוברים לגור ליד השגרירות הישראלית שם יש שמירה יותר הדוקה".

ההחלטה לעבור לחו"ל: "רועי היה שבור מירידת הליגה עם קרית שמונה. הייתה הצעה נוספת מחו"ל וגם מהארץ, אבל רצינו לשנות מקום ומזל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי