חדרה מחפשת ניצחון בכורה בפלייאוף התחתון: "חשוב לסיים בטעם טוב"

הקבוצה של שרון מימר מקווה לשבור בצורת בת שישה משחקים ולתקן את הרושם נגד עירוני ק"ש. אג'ידה ביקש הזדמנות נוספת בין הקורות, התלבטות לגבי זלקה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה אמנם הרשימה במהלך העונה הסדירה והייתה כפסע מהעפלה לפלייאוף העליון (נכנעה 2:1 להפועל תל אביב בקרב הישיר) אבל קלקלה את הרושם במהלך הפלייאוף התחתון. מאז החזרה מפגרת הקורונה, הקבוצה של שרון מימר טרם טעמה את טעם הניצחון ומקווה לעשות זאת מחר (רביעי, 20:15) במשחק החוץ נגד עירוני קריית שמונה. במחזור הקודם כזכור הובילה אך הפסידה לבסוף 2:1 נגד מכבי נתניה. בניגוד למשחקים הקודמים, הפעם החליטו בחדרה שהקבוצה תוותר על בית המלון ותגיע ישירות למשחק. "חשוב לסיים את העונה בצורה טובה", אמרו במועדון.

מימר יצטרך להסתדר ללא דניאל סלומון המורחק כאשר גם אליאל פרץ שעדיין מתאמן עם הקבוצה, לא ישחק לאור בקשתו שלא להסתכן בפציעה לפני המעבר לוולפסברגר האוסטרית.

מנגד, הקשר מנשה זלקה והקשר ג'ורג' פוציבה חוזרים לסגלך ואף צפויים לפתוח בהרכב הראשון אם המאמן יבחר במערך של שלושה בלמים. אם מימר יבחר בעיבוי מרכז השדה אז יונתן לוי יחליף את זלקה.

שרון מימר
מחפש ניצחון בכורה בפלייאוף התחתון. מימר | אריאל שלום

השוער הניגרי, אוסטין אג'ידה, שצפוי לעזוב את הקבוצה בסיום העונה ולאחרונה אף איבד את מקומו בהרכב, ביקש מהצוות המקצועי הזדמנות נוספת בין הקורות, גם בכדי לנסות למצוא קבוצה חדשה בישראל.

לקראת המשחק אמר המגן חגי גולדנברג: "אנחנו מגיעים למשחק הזה במטרה לנצח, חשוב לנו לעשות ניצחון ראשון בפלייאוף. אנחנו מתכוננים למשחק בצורה טובה ועובדים קשה עוד יותר מהרגיל כי ברור לכולנו שמגובר במשחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה שנלחמת על חייה ועבורה זה משחק קריטי במיוחד".

בינתיים, במועדון החלו בהכנות לקראת העונה הבאה ובוחנים אופציה למחנה אימונים שייתקיים כבר בחודש הבא. תחילה קיוו בחדרה לערוך את המחנה בחו"ל ואף סימנו את בולגריה כיעד אך בשל העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה בימים האחרונים הוחלט לחפש מקום למחנה אימונים בישראל.

אוסטין אג'ידה
אג'ידה. ביקש צ'אנס נוסף בין הקורות | אריאל שלום

הרכב משוער: עדי טבצ'ניק (אוסטין אגידה), דיא לבאבידי, ירין חסן, מנשה זלקה (יונתן לוי), חגי גולדנברג, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, ג'ורג' פוציבה, גלעד אברמוב, רועי זיקרי ולוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי