דיווח: איביץ' סגר בקבוצה חדשה, ימונה רשמית בתחילת השבוע הבא

ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

שעה קלה לאחר שמכבי תל אביב הודיעה כי הסרבי יעזוב בתום המשחק מול הפועל באר שבע, מעבר לים סבורים שהמאמן ישוב לפאוק סלוניקי, הקבוצה איתה זכה בגביע היווני לפני שהגיע לישראל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"קיבלתי החלטה לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים בקריירת האימון שלי", כך התבטא ולדימיר איביץ' בהודעת הפרידה שלו ממכבי תל אביב, אותה הוא יעזוב מחר (שלישי) לאחר שנתיים של דומיננטיות חסרת תקדים במהלכן הוביל את הצהובים לזכייה בשתי אליפויות ושבירת שלל שיאים שלא צפויים להתנפץ בשנים הקרובות.

למרות דבריו של איביץ', באירופה סבורים כי הג'וב הבא של הסרבי סגור והוא ימונה בתחילת השבוע הבא למאמן פאוק היוונית, הקבוצה ממנה כזכור הוא הגיע למכבי תל אביב ואיתה זכה בגביע בעונת 2016/17. כידוע, הקבוצה מסלוניקי פעלה בתקופה האחרונה נמרצות על מנת להחזיר את איביץ', לאחר עונה לא מספיק טובה תחת המאמן הפורטוגלי אבל פריירה. מחזור אחר לסיום העונה ביוון, פאוק ניצבת רק במקום השלישי עם 60 נקודות – 22 פחות מאולימפיאקוס.

כשנשאל לאחרונה על חזרה אפשרית ליוון, איביץ' השיב: "לא נכון לדבר על העתיד המקצועי שלי ועל פאוק. אני מכבד את המועדון ואת המאמן הנוכחי שלו. בימים הקרובים נראה איך הדברים יסתדרו ומה יקרה בעתיד. כרגע אני לא יכול להגיד יותר מדי. אקבל את ההחלטה עם האנשים שמייעצים לי ואחליט את עתידי. אני אשקול את מה שעומד בפניי".

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי