איביץ' יעזוב את מכבי תל אביב, גולדהאר נפרד: "מקצוען"

ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
איתי שכטר חוגג עם ולדימיר איביץ' איתי שכטר חוגג עם ולדימיר איביץ' | אריאל שלום
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | אריאל שלום
איביץ' וגולדהאר איביץ' וגולדהאר | אריאל שלום
איביץ' מונף על ידי השחקנים איביץ' מונף על ידי השחקנים | דני מרון
איביץ' חוגג אליפות איביץ' חוגג אליפות | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון

אחרי שתי אליפויות ודומיננטיות חסרת תקדים, הצהובים הכריזו כי הסרבי יסיים את דרכו לאחר המשחק מול ב"ש. "החלטתי לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים", הסביר המאמן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שבועות של חוסר ודאות ודיווחים שונים, מכבי תל אביב, כצפוי יש לומר, הודיעה הערב (שני) על סיום דרכו של המאמן ולדימיר איביץ', שיעזוב את הצהובים לאחר משחק נעילת עונת 2019/20 שייערך מחר באשדוד מול הפועל באר שבע (21:00). בנוסף, יעזבו את האלופה גם עוזר המאמן מילוש וסלינוביץ', חריסטוס קלפקיס מאמן השוערים, דארקו אובראדוביץ' מאמן הכושר והספורט-תרפיסט ננאד קובאצ'ביץ'.

הבעלים של מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "ולדימיר איביץ' הצטרף למכבי תל אביב כמאמן צעיר ומבטיח והוא עוזב את המועדון כמאמן מעוטר ומצליח. במהלך השנתיים שלו במועדון, ולאדה, הפגין הרבה מהדברים שמכבי מעריכה – עבודה קשה, מקצוענות, כבוד לזולת ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים; ערכים אותם ניתן היה לראות מדי שבוע. עונת 2019/20 היתה קשה במיוחד מבחינת כדורגל ובכלל ואני מעריך את רצונו של ולאדה לקחת פרק זמן לבחון את האפשרויות העתידיות העומדות בפניו ובפני משפחתו. כולנו מאחלים ל-ולאדה את מיטב האיחולים לעתיד".

איביץ' עצמו הסביר: "אחרי שנתיים נהדרות שהיו לנו פה בישראל ברצוני להודות לבעלים, מיץ' גולדהאר, לכל אנשי המועדון, לשחקנים שעבדו קשה מאוד איתי בשנתיים אלו ולאוהדי מכבי שתמכו בנו ודחפו אותנו להשיג את המטרות שלנו. קיבלתי החלטה לקחת הפסקה במטרה לשקול את הצעדים הבאים בקריירת האימון שלי. קשה לי מאוד למצוא את המילים לתאר את רגשותיי לאחר תקופה כה מוצלחת ושנתיים מדהימות שהיו לי ולמשפחתי. אנו רוצים להודות לכולם וננצור את הרגעים שהיו לנו במכבי בזיכרוננו ובליבנו לעד".

בעונתו הראשונה במכבי תל אביב, זכה איביץ' באליפות המוקדמת ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי (31.3.19) ובפער שיא של 31 נקודות מהמקום השני כשבסגל מספר רב של שחקני בית. העונה, זכה איביץ' בתואר האליפות שנה שנייה ברציפות ובהפרש דו ספרתי מהמקום השני, בנוסף למאזן הגנתי יוצא דופן של שמונה שערי חובה ב-35 משחקים בהם לא הפסיד ובין היתר שבר גם את רצף הדקות ללא ספיגה ואת רצף משחקי החוץ ללא הפסד.

ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו | דני מרון

לקראת באר שבע אמר המאמן: "זה יהיה המשחק האחרון שלנו העונה. שיחקנו כבר הרבה פעמים נגד בב"ש ושתי הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה. תהיה לנו אותה מטרה כמו תמיד, ניתן את הטוב ביותר שלנו כדי להשיג עוד ניצחון אחד ולסיים את העונה בטעם טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי