קרוס: "אנחנו צריכים יותר אחריות". בגרמניה עקצו את לב

שחקני גרמניה מאוכזבים | FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

"עדיין מחכים לניצחון ראשון בליגת האומות איי פעם", נכתב ב"בילד". "צעד אחורה מול שוויץ, לנו מנע מצב גרוע יותר", הוסיפו ב"קיקר". הקשר טען ששחקנים לא באים לקבל את הכדור, מרטסאקר העביר ביקורת על המערך

(גודל טקסט)

בנבחרת גרמניה לא ציפו להיות עם שתי נקודות בלבד בליגת האומות בחלוף שני מחזורים. הנבחרת של יואכים לב הובילה גם אתמול (ראשון) נגד שוויץ אך שוב השמיטה יתרון, כפי שקרה נגד ספרד, וסיימה בתיקו 1:1. הפעם היא גם לא הציגה משחק משכנע. השחקן היחיד שהיה מרוצה, אולי, הוא ברנד לנו שרשם את הקאמבק בין הקורות אחרי 1,064 ימים. המאנשאפט מוצאים עצמם ברשימה שחורה יחד עם נבחרות קיקיוניות כמו מלטה, אנדורה, לטביה, סן מרינו, ליכטנשטיין ואחרות שטרם ניצחו בליגת האומות.

"עדיין מחכים לניצחון הראשון של הנבחרת שלנו איי פעם בליגת האומות (יחד עם שנה שעברה)", נכתב ב"בילד". בתקשורת הגרמנית העבירו ביקורת על השחקנים שהם רגועים מדי ולא אגרסיבית. "זה פשוט לא עובד", נכתב, וגם למאמן הופנתה אצבע מאשימה: "הוא טוען שהשחקנים עייפים אבל ביצע רק שני שינויים ב-11". "צעד אחורה מול שוויץ", נכתב ב"קיקר". "לנו מנע מצב גרוע הרבה יותר".

לב היה מתוסכל כמובן: "בדומה למשחק נגד ספרד, היה מגיע לנו לכבוש שער שני מה שהיה נותן לנו יותר ביטחון. היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות טובות במחצית הראשונה ולא כבשנו. החזרנו אותם למשחק, איבדנו יותר מדי כדורים ולא היינו טובים מספיק בהתקפה. התוצאה היא הוגנת לצערי. להוביל פעמיים ולא לנצח זה מאוד מעצבן". על המשחקים הבאים: "נצטרך להשתפר באוקטובר. ברור שלא כל השחקנים בכושר מלא ועד אז דברים ישתנו".

בלם העבר של גרמניה, פר מרטסאקר, העביר ביקורת על השיטה: "אני לא אוהב את מערך שלושת הבלמים. אני מקווה שכאשר סרג' גנאברי וקאי האברץ יחזרו, גרמניה שוב תשחק ב-4:2:3:1 שכה מאפיין אותה".

טוני קרוס שענד את סרט הקפטן: "למרבה הצער זה היה דומה למשחק נגד ספרד, עלינו למצוא פיתרונות טובים יותר כאשר לוחצים אותנו באגרסיביות, אנחנו צריכים לעבוד על זה וזקוקים לשחקנים שרוצים את הכדור כל הזמן, גם ברגעים הפחות נעימים. אנחנו צריכים אחריות. איבדנו יותר מדי כדורים כפי שהיה אפשר לראות בשער שלהם. במקום שש נקודות יש לנו רק שתיים וזה מאכזC".

אילקאי גונדואן אמר: "כבר במחצית הראשונה יכולנו לראות את הבעיות למרות שזו הייתה המחצית הטובה שלנו. איבדנו כדורים בקלות ובזבזנו אפשרויות לייצור מצבים. אסור לטעות ככה במשחקים האלה ושילמנו על כך. בשני המשחקים היינו בעמדה טובה ולא ניצחנו. אנחנו קצת עייפים וכועסים".

טוני קרוס | Matthias Hangst/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי