נשיא 'לה ליגה': "לא יצאנו למלחמה נגד מסי"

חאבייר טבאס
חאבייר טבאס | Gualter Fatia/Getty Images

חאבייר טבאס הסביר את התערבותו לטובת ברצלונה במאבק בינה לבין הכוכב: "חוזים צריך לכבד. יש בי הערכה מיוחדת כלפיו, אני שמח על ההחלטה שלו להימנע ממאבק משפטי. הליגה נמצאת מעל כל שחקן או מועדון"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעיצומו של המאבק בין ליאו מסי לברצלונה, אחרי שהפרעוש שלח את הפקס המפורסם כדי ליידע את המועדון על רצונו לעזוב, הליגה הספרדית עמדה לצד הקבוצה כשהודיעה רשמית כי רק תשלום של סעיף שחרורו של מספר 10, העומד על 700 מיליון יורו, יאפשר את התרת חוזהו, זאת בניגוד לטענות במחנה של השחקן. היום (שני), במקביל לאימון הבכורה של מסי לקראת העונה שבפתח, נשיא מנהלת הליגה הספרדית חאבייר טבאס התייחס להתערבותו לטובת ברצלונה.

"זו לא הייתה מלחמה נגד מסי, הייתי פועל באותה צורה גם אם היה מדובר בשחקן אלמוני", הסביר טבאס בראיון ל'קוריירה דלה סרה' האיטלקי, "היינו חייבים לעשות את המעשה הצודק: חוזים צריך לכבד. תמיד. גם אם שמך מסי או פפיטו פרס. הליגה גדולה יותר משחקן או מועדון".

טבאס בן ה-58, עורך דיון במקצועו, שעומד בראש מנהלת ה"לה ליגה" מאז 2013, הוסיף בנושא: "יש בי הערכה מיוחדת כלפי מסי, אני אוהב אותו, הוא ההיסטוריה של הכדורגל שלנו ב-20 השנים האחרונות. איך אני יכול לצאת למלחמה נגדו? ממש לא. מטרת התערבותי הייתה רק לכבד את החוזה. אני שמח על ההחלטה של מסי להימנע ממאבק משפטי".

מיותר לציין כי טבאס נשכר כמובן מהישארותו של הכוכב בקבוצה הקטלאנית, בייחוד אחרי שסופרסטארים כמו ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו עזבו את הליגה הספרדית בשנים האחרונות: "מן הסתם שכל אחד מעדיף את מסי בליגה שלו. יהיה חבל אם הוא יעזוב, אבל מאז עונת 2014/15 נקבע שמותג הליגה הספרדית נמצא מעל שחקנים ומועדונים והמותג מתחזק מדי יום. האם מסי יעזוב בסיום החוזה שלו? זו תהיה החלטה שלו, יש לו את הזכות", סיכם טבאס.

ליאו מסי
"יש בי הערכה מיוחדת כלפיו, אני אוהב אותו" | FC Barcelona/Handout via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי