איסקו חזר לסגל לקראת בטיס, הזאר ואסנסיו בחוץ

אדן הזאר, מרקו אסנסיו
אדן הזאר, מרקו אסנסיו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אחרי ה-0:0 המאכזב נגד סוסיאדד בפתיחת העונה, ריאל מדריד תנסה להשיג בשבת ניצחון ליגה ראשון. הספרדי והבלגי החלימו מהפציעות, אך זידאן העדיף שלא לסכן אותם. בנזמה מחפש שער 250 במדים הלבנים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לאחר שפתחה את העונה עם 0:0 מאכזב מאוד אצל ריאל סוסיאדד, ריאל מדריד תתארח מחר (שבת) אצל בטיס כשהיא יודעת שצפוי לה משחק קשה באצטדיון "בניטו ויאמרין" שבסביליה. בשלוש השנים האחרונות, האנדלוסים רשמו לא פחות משלושה ניצחונות נגד הבלאנקוס, כאשר האלופה עצמה הפסידה בביקור האחרון שלה במגרש, הפסדה האחרון בליגה.

לקראת המשחק המסקרן, המאמן זינדין זידאן קיבל בשורות משמחות כשנודע לו כי שאדן הזאר ומרקו אסנסיו, שנעדרו מהמשחק הקודם, החלימו מהפציעות ויעמדו לרשותו, אך בסופו של דבר העדיף לא לסכן אותם והשאיר את שניהם מחוץ לסגל. מי שכן נכללו ברשימה הם איסקו ולוקאס ואסקס.

אדן הזאר. יחזור לבטיס? | Eurasia Sport Images / Contributor

"הזאר, אסנסיו ו-ואסקס כשירים", אמר זידאן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, עוד לפני שפרסם את הסגל, "אבל צריך לזכור שהם לא התאמנו הרבה מפתיחת העונה. הדבר החשוב ביותר זה שהם כשירים למשחק".

היריבה מחר: "אנחנו יודעים היטב מול מי אנחנו נתמודד. בטיס היא קבוצה חזקה מאוד. שום דבר למעשה לא משנה לי. אנחנו רק רוצים להציג יכולת טובה ולהראות מגמת שיפור. תמיד אפשר להשתפר בכדורגל".

בינתיים, טרם התברר האם זידאן יעלה את הספרדי והבלגי בשלישייה הקדמית שלו, או שאולי ימשיך לתת את הקרדיט לוויניסיוס ג'וניור ורודריגו, כמו שעשה במשחק הקודם. מי שכן יקבל את חולצת ההרכב הוא קארים בנזמה, שינסה להבקיע שער מספר 250 במדי ריאל מדריד.

קארים בנזמה
קארים בנזמה. שחקן העונה של האוהדים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מען העבר השני, בטיס המתחדשת של מנואל פלגריני מגיעה נחושה לרשום ניצחון שלישי ברצף מאז פתיחת העונה, ולמעשה לשמור על מאזן מושלם. כאמור, היריבה ממדריד אינה מפחידה את הירוקים-כחולים, אותם מאמן פלגריני, שעמד בעבר על הקווים בברנבאו.

מלבד המאמן על הקווים, המארחת תגיע עם עוד אקס ריאל מדריד בעבר, סרחיו קנאלס, שיהיה נחוש להוכיח ליריבה שהיא טעתה ביחס אליו. על פתיחת העונה סיפר השחקן: "היינו צריכים כזה שקט. יש לנו עכשיו ביטחון. פלגריני הצליח מאוד להתחבר לקבוצה".

מנואל פלגריני
מנואל פלגריני | Henry Browne/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי