היקר בהיסטוריה: אנטטוקומפו חתם על חוזה מקסימום חדש במילווקי

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Harry How/Getty Images

עסקה היקרה ביותר בתולדות ה-NBA: אחרי לא מעט שמועות, היווני פרסם כי הוא נשאר בבאקס לחמש העונות הקרובות וירוויח בתקופה הזו 228 מיליון דולרים. "זה הבית שלי. ההצגה ממשיכה, בוא נביא את זה" כתב הכוכב

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

כל קבוצות ואוהדי ה-NBA חיכו בסבלנות לגבי ההחלטה על עתידו של יאניס אנטטוקומפו, אשר עתיד לסיים את חוזהו במילווקי בקיץ 2021. הערב (שלישי), אחרי לא מעט שמועות, היווני שם קץ לשמועות והודיע כי הוא חתם בשורות לחמש השנים הבאות.

למעשה, חוזה המקסימום החדש של אנטטוקומפו הוא היקר ביותר בתולדות ליגת הכדורסל הטובה בעולם. לפי הפרסומים, הכוכב ירוויח בחמש העונות הקרובות לא פחות מ-228.2 מיליון דולר. לפי חישוב מהיר – 1.4 דולר לדקה. תהיה לו גם אופציית יציאה לםני העונה האחרונה.

ה"גריק פריק" צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זה הבית שלי, העיר שלי, אני מרגיש בר מזל להיות חלק ממילווקי בחמש השנים הבאות. הבא ננצל אותן. ההופעה ממשיכה. בואו נשיג את זה". למרות חוסר ההצלחה במשחקי הפלייאוף, חשוב לזכור כי יאניס נבחר 4 פעמים לחמישיית העונה בליגה, 4 פעמים לאולסטאר, 3 פעמים לחמישיית ההגנה של העונה. בעונה האחרונה, מעבר לבחירתו ל-MVP בפעם השנייה ברצף, הוא נבחר גם לשחקן ההגנה של ה-NBA.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי