אפשר לברך: פוצ'טינו מונה רשמית למאמן פריז סן ז'רמן

מאוריסיו פוצ'טינו | פריז סן ז'רמן, רשמי

הארגנטינאי שהוליך את טוטנהאם לגמר ליגת האלופות ולא אימן מאז נובמבר 2019, חתם לשנה וחצי וסגר מעגל כשחזר לקבוצה בה שיחק בין 2001 ו-2003. ינסה לזכות בתואר ראשון כמאמן. הבכורה: נגד סנט אטיין ברביעי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

זה היה באוויר בימים האחרונים ועכשיו הפך לרשמית: מאוריסיו פוצ'טינו מונה למאמנה החדש של פריז סן ז'רמן, קצת יותר משבוע לאחר שפיטרה את תומאס תוכל לאור פתיחת העונה הלא מספיק טובה בליגה. המאמן חתם עד 2022 כלומר לשנה וחצי עם אופציה להאריך את החוזה בשנה נוספת. תומאס טוכל, כזכור, פוטר דווקא לאחר ה-0:4 על שטרסבורג.

המאמן הארגנטינאי (48) שהוביל את טוטנהאם עד לגמר ליגת האלופות ב-2019 כשבדרך עברה את מנצ'סטר סיטי ואייאקס ולא אימן ב-13 החודשים האחרונים, סוגר מעגל כשמצטרף לקבוצה בה שיחק בין 2001 עד 2003 ואף שימש כקפטן.

לאחר החתימה אמר פוצ'טינו: "אני מאוד שמח, זה כבוד הוא לי להיות המאמן החדש של פ.ס.ז'. אני רוצה להודות להנהלת המועדון ולכולם על האמון. כידוע, זה מועדון שתמיד תפס מקום מיוחד בליבי. יש לי זכרונות נפלאים, במיוחד מהאווירה הייחודית של הפארק דה פראנס. אני חוזר למועדון עם הרבה אמביציה וענווה ושואף לעבוד על חלק מהשחקנים הטובים בעולם".

המטרות: "לקבוצה הזו יש פוטנציאל נהדר והצוות שלי ואני נעשה את הכל כדי להשיג את המיטב עבור פ.ס.ז' בכל התחרויות. נרצה להעניק קלבוצה את זהות המשחק הלוחמת וההתקפית כדי שהאוהדים יהיו מרוצים ויאהבו אותנו".

נאסר אל חלאיפי נשיא המועדון אמר: "אני גאה לראות את הקפטן שלנו בעבר חוזר לפ.ס.ז', המועדון הזה תמיד נשאר הבית שלו. חזרתו מתאימה באופן מושלם לשאיפות שלנו וזה יהיה פרגש מרגש נוסף שלו ושל המועדון. אני בטוח שהאוהדים ייהנו. יחד עם מינויו של פוצ'טינו, הקבוצה מחויבת להמשיך ולבנות את המועדון קדימה".

זו קבוצתו הרביעית בקריירה של פוצ'טינו אחרי שהחל את דרכו באספניול והמשיך גם בסאות'המפטון מהפריימרליג. את הספרס אימן חמש וחצי שנים בדיוק. מחר (ראשון) יעביר אימון בכורה והמשחק הראשון יהיה נגד סנט אטיין ביום רביעי במחזור ה-18, והוא יודע שעליו לנצח. בשמינית גמר ליגת האלופות מחכה לו ברצלונה למשחק לא פשוט.

ניימאר וקיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי