קוואן צ'יטהאם שוחרר מעירוני נס ציונה

קוואן צ'יטהאם | עירוני נס ציונה

הפורוורד, שנדחק הצידה ברוטציה מאז הצטרפותו של וויין סלדן, הגיע להבנות עם הכתומים על עזיבתו וצפוי לעבור לקבוצה אחרת באירופה. קלע 13 נקודות והוריד 7.4 ריבאונדים בממוצע בשמונה משחקים בליגת העל

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הגיעה להבנות עם הפורוורד קוואן צ'יטהאם על עזיבתו והבוקר (חמישי) הודיעה על סיום דרכו של האמריקאי בקבוצה. צ'יטהאם בן ה-24 צפוי לעבור למועדון אחר באירופה, לאחר שאיבד את מקומו ברוטציה של בראד גרינברג לאחר שנס ציונה ביצעה מספר שינויים בסגל בעקבות פתיחת העונה הלא מוצלחת.

מדובר בזר השלישי שעוזב את הכתומים, אחרי ג'ורדן מרפי ודביון ברי שעשו זאת מוקדם יותר העונה. ההחתמה של וויין סלדן הביאה לכך שגרינברג העדיף לחלק את הדקות בעמדה מספר 4 בין נמרוד לוי לטל דן, לכן צ'יטהאם נדחק הצידה בהיררכיה. בסך הכל האחרון שיחק שמונה משחקים במדי נס ציונה בליגת העל, קלע 13 נקודות והוריד 7.4 ריבאונדים בממוצע.

נס ציונה קיבלה השבוע הודעה על כך שמשחקיה בשלב הבתים של היורופקאפ ייערכו בעיר ולוצלאבק שבפולין. הכתומים יפגשו את שולונוק ההונגרית, ספורטינג ליסבון הפורטוגלית ואוסטרוב הפולנית, כאשר שתי הקבוצות הראשונות בטבלת הבית יבטיחו את מקומן בשמינית הגמר, אליה יעפילו גם ארבע הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר מבין אלו שיסיימו במקום השלישי. המשחקים ייערכו בין ה-26 ל-29 בינואר והכתומים יגיעו לאחר הסגר שייכנס לתוקף בארץ החל מהלילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי