דיווח: יונתן כהן מועמד לניו יורק סיטי ואטלנטה יונייטד

בארה"ב טוענים כי שתי קבוצות מה-MLS מעוניינות בשחקן ההתקפה שכבש העונה שמונה שערי ליגה במכבי ת"א. שכטר, שמאוכזב ממעמדו, מחכה לראות האם יהיה שינוי. המטרות לינואר: קשר התקפי זר ובלם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת במרחק של שמונה נקודות מהמוליכה מכבי חיפה, אחרי שפספסה הזדמנות גדולה לצמק את הפער עם ה-0:0 נגד בני יהודה, בשורות האלופה מכבי תל אביב נערכים במרץ לקראת המשחק נגד מכבי נתניה במחזור הקרוב לאחר שובה הצפוי של ליגת העל בתום הסגר בין השבועיים. הקבוצה רוצה לנצח את אחת מהיריבות שחילצו ממנה נקודות כאשר בסיבוב הראשון המשחק הסתיים בתיקו 2:2.

לאחר החתמתו של אנדרה ג'רלאדש ושחרורו של בן ביטון, בקריית שלום נערכים לשינויים נוספים. המטרה היא לצרף קשר התקפי זר ובלם ישראלי, במקביל לשחרורם או השאלתם של שחקנים נוספים מהסגל הרחב בהם אדוארדו גררו, ניק בלקמן ומתן בלטקסה.

בינתיים בקבוצה ירצו לשמור על יונתן כהן. בארה"ב דווח על ידי העיתונאי קריסטין דייר כי כהן מעורר עניין בליגת ה-MLS. ניו יורק סיטי ואטלנטה יונייטד שמשחקות בליגה הבכירה, עוקבות אחרי החלוץ שכבש שמונה שערים וסיפק חמישה בישולים במסגרת הליגה. "הוא יכול להגיע לליגה הזו", נכתב. בליגת ה-MLS כזכור משחק שגריר אחר של ליגת העל – הקשר גדי קינדה.

איתי שכטר | DeFodi Images / Contributor

החלוץ איתי שכטר שאינו מרוצה ממעמדו המקצועי, ממשיך להתאמן כרגיל ונכון לאמש (רביעי) אף קבוצה לא פנתה לצהובים בנוגע לשירותיו. גם שכטר עצמו לא ביקש לעזוב רשמית כאשר חוזהו מסתיים בעוד חצי שנה כזכור. נראה כי החלוץ ימתין כדי לראות האם מעמדו ישתנה בקרוב תחת המאמן פטריק ואן לוון לפני שיחליט על הצעד הבא בקריירה שלו. כזכור, לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ומכבי נתניה מגלות בו עניין.

החלום הגדול של אוהדי מכבי תל אביב הוא שערן זהבי יחזור ושחקנים בקבוצה עדיין נמצאים איתו בקשר קרוב כמובן. גורם בסביבת שחקני הקבוצה אמר: "כולם במועדון עוקבים אחרי הקריירה של זהבי בהולנד. מאושרים כשהוא מצליח ויודעים שאין לו מה להוכיח לאף אחד. הוא החלוץ הטוב ביותר של הכדורגל הישראלי ובהחלטתו להגיע לאיינדהובן היו מעורבים גם המוח וגם הלב. צריך לכבוד אותו ואולי להמתין שיהיה מהלך בשבועות הקרובים בו יחזור לקבוצה". השחקנים היו רוצים לראותו בארץ גם לקראת פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022 איי שם במרץ.

זהבי ופ.ס.וו איינדהובן נכנעו אתמול (רביעי) 3:1 לאלקמאר אם כי הצמד שלו במשחק העונה נגד אייאקס שינה קצת את התמונה. נכון לעכשיו האלופה לא פנתה לזהבי כשטרם התקבל האישור מהבעלים מיטש גולדהאר.

זהבי. השחקנים עדיין מפנטזים שישוב | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי