מכבי ת"א לא צפויה לעמוד בדרכו של שכטר: "הוא היה חייב להתאפק"

איתי שכטר | אריאל שלום

בקריית שלום התאכזבו לגלות באמצעות כלי התקשורת כי אחד ממנהיגי הקבוצה לא מרוצה ממעמדו, כמו גם מהעובדה שלא שוחח עם ואן לוון בנושא: "המהלך שלו הגיע עד למיץ' גולדהאר", אמרו בסביבת השחקנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בסוף חודש יולי האחרון הודיעה מכבי תל אביב על הארכת חוזהו של איתי שכטר בעונה נוספת, אלא שאחרי שנתיים מוצלחות במועדון, שכטר שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-34 מצא את עצמו בסיטואציה לא מוכרת – הוא הפך לשחקן ספסל שזוכה לדקות מועטות במיוחד.

לשכטר יש העונה בכל המסגרות 533 דקות בלבד, הוא פתח רק פעם אחת בליגה וגם זו הייתה הזדמנות שהגיעה ב-3:4 על הפועל חיפה לפני כחודש, עוד תחת גאורגיוס דוניס, ולכן הופתעו אתמול (שני) בקרית שלום כאשר ראו כיצד אחד ממנהיגי חדר ההלבשה, שחקן שנחשב אולי לאהוב ביותר בקבוצה, מוביל מהלך שהוגדר "חוסר נוחות ומרמור ממעמדו בסגל".

במכבי תל אביב לא הופתעו מכך ששכטר מצפה לדקות משמעויות יותר תחת פטריק ואן לוון, אבל לא חשבו כי יצטרכו לגלות באמצעות כלי התקשורת שהחלוץ שוקל לעבור למועדון אחר. "זה מהלך שהגיע עד לבעלים מיץ' גולדהאר בקנדה", אמר גורם בסביבת השחקנים, "שכטר היה חייב להתאפק, הוא מנהיג בחדר ההלבשה וגם אם הדקות שהוא זוכה להן נחשבות למשפילות עבור שחקן במעמדו, הוא היה חייב לעשות את הדברים בשקט או אפילו לסיים את החוזה ולהמשיך לשמש מודל לאחרים".

שכטר. "היה חייב לעשות את הדברים בשקט" | דני מרון

מקורבים למכבי תל אביב מספרים שגם בתקופת דוניס, אז הייתה התנהלות די רופפת ולא מעט דברים יצאו מהמועדון שהדבר האחרון שהוא שידר באותם ימים היה שקט, איש לא חשב ששכטר הוותיק והמקצוען הוא אולי אחד מאלה שמדבר עם אוהדים ועיתונאים על דברים שקורים בפנים. גם גולדהאר, ששוחח עם השחקנים לאחר פיטורי דוניס והעביר מסר כי כולם תחת מעקב, לא כיוון למשקיען כמו שכטר, מספרים אותם מקורבים למועדון.

כעת עושה הרושם ששכטר יעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב, גם מכיוון שההולנדי ואן לוון הוא אינו אדם שמסרים בנוסח הזה שהעביר החלוץ ישפיעו עליו. יתרה מכך, ואן לוון הוא כיום לא רק המאמן, אלא האיש עם כל הסמכויות המקצועיות, אולם שכטר בחר להעביר את המסר שלו דווקא דרך גורם בכיר אחר במועדון ולא בשיחה עם הסמכות המקצועית העליונה כמקובל.

במכבי תל אביב אמנם צפויים לאפשר לשכטר לעזוב אם אכן יבקש, אבל ספק אם יגיע חלוץ במקומו וזאת חרף העובדה שבסגל נמצאים רק אלכסנדר פשיץ' ויונתן כהן שיכולים לשחק בעמדה מספר 9. מי שעשויים להרוויח מכך הם מתן חוזז ואילון אלמוג, כמו גם טל בן חיים.

איתי שכטר | אריאל שלום

כפי שפרסמנו אתמול, מי שמעוניינות בשכטר הן הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, עם עדיפות לקבוצה של אלונה ברקת ויוסי אבוקסיס. עם זאת, גם קיימת האפשרות ששכטר ישוב למכבי נתניה במדיה פרח בתחילת הקריירה. 

כידוע, שכטר אינו היחיד שמעמדו נפגע העונה. גם שחקנים שהיו שותפים בכירים לשתי האליפויות האחרונות כמו אבי ריקן, שחר פיבן, אילון אלמוג ואחרים נדחקו העונה לקצה הספסל ובשבועות האחרונים יושבים ביציע אדוארדו גררו, ניק בלקמן, אופיר דוידזאדה ובן ביטון.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בן ביטון יעבור להפועל תל אביב ואת מקומו יתפוס אנדרה ג'ראלדש שישוב לאחר חצי שנה באפואל ניקוסיה. לארץ גם יחזור בקרוב הסרבי אורוש ניקוליץ', שינסה לשוב לאימונים ועשוי להירשם בסגל ולקבל הזדמנות כשנתיים אחרי שהגיע ומאז שיחק 17 דקות בלבד בעקבות סדרת פציעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי