צפו בתקציר: בילבאו השלימה מהפך והדיחה את אלקויאנו מהגביע

הקבוצה הצנועה שהדיחה את ריאל מדריד סיימה את דרכה בשמינית הגמר לאחר שנכנעה 2:1 לבאסקים. שערים של ויאליברה ו-וויליאמס הפכו אחרי כדור חופשי אדיר של קרבונל. במשחק המקביל, גרנאדה טיילה עם 0:6 נגד נבאלקרנרו

(גודל טקסט)

הגביע הספרדי סיפק בשנים האחרונות לא מעט סינדרלות וקבוצות קטנות שעשו את הבלתי יאומן, אך הערב (חמישי) אחת מהן סיימה את דרכה במפעל. אלקויאנו, שהדיחה את ריאל מדריד, התארחה אצל אתלטיק בילבאו ונכנעה 2:1 לבאסקים אחרי מהפך מאוחר. במשחק הנוסף, גרנאדה ניצחה 0:6 את נבאלקרנרו. 

כאמור, אלקויאנו הקטנה הגיעה למשחק שמינית הגמר הערב אחרי משחק בלתי נשכח נגד אלופת ספרד, בו הקבוצה מהליגה השלישית הדהימה את כולם עם 1:2 בהארכה, במשחק בו השוער חוסה חואן קיבל את מרבית הכותרות. הערב, הקבוצה הצנועה שוב הייתה זו שעלתה ראשונה על לוח התוצאות, זאת לאחר כדור חופשי מושלם של המגן פבלו קרבונל.

בילבאו מצדה הגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כולל נגד ברצלונה וריאל, ולכן היא גם לא נבהלה מהפיגור המוקדם. בדקה ה-53 אסייר ויאליברה, גיבור הזכייה בסופרקופה, איזן בין הצדדים בנגיחה והיה נדמה שהמשחק בדרך להארכה.

חגיגה גדולה של וויליאמס ובילבאו | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מי שבהחלט לא רצה את חצי השעה הנוספת והסיכון לפנדלים הוא אינאקי וויליאמס, ששוב לקח אחריות לקראת הסיום וכבש בדקה ה-78 את שער הניצחון, גם הוא בנגיחה, ושלח את בילבאו לרבע הגמר בגביע המלך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי