באשדוד מעודדים למרות ההפסד בק"ש: "השנה נעלה לאירופה"

חניכיו של רן בן שמעון לא הפסיקו להחמיץ והקבוצה פספסה הזדמנות פז לברוח במקום השלישי, אבל במועדון אמרו לאחר ה-2:1 בצפון: "היינו צריכים להוביל 0:3 במחצית"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

השבוע הסוער של מועדון ספורט אשדוד הסתיים באכזבה ענקית, לאחר ההפסד בצפון 2:1 להפועל קריית שמונה. באשדוד אמנם הצליחו לנטרל את רעשי הרקע מעזיבת שגיב יחזקאל להפועל באר שבע והחתמת המאמן רן בן שמעון על חוזה חדש, אבל רשמו איבוד נקודות שני ברציפות ופספסו הזדמנות פז לברוח במקום השלישי.

שחקני אשדוד יצאו לצפון מוקדם והתארחו בקיבוץ הגושרים, בקבוצה סיפרו על הכנה מושלמת וסופר מקצועית למשחק, אבל החלק הקדמי החמיץ שוב ושוב – בעיקר רמזי ספורי שרשם החמצת ענק – והקבוצה נותרה ללא הנקודות. בחדר ההלבשה נרשמה דממה בסיום וגורם בקבוצה אמר: "במקום להוביל ביתרון שלושה שערים במחצית, ירדנו מנוצחים".

עם זאת, באשדוד החמיאו לבן שמעון על ההכנה למשחק והודו שזה משחק שהיה חייב להסתיים בניצחון שלהם ושרק החמצות יוצאות מגדר הרגיל מנעו זאת מהם: "השנה אנחנו נעלה לאירופה, אין ספק", אמרו בקבוצה.

משחקה הבא של אשדוד יהיה ביום שני בגביע המדינה נגד הפועל רעננה ובליגת העל היא תפגוש בעוד עשרה באצטדיון בלומפילד את מכבי תל אביב, משחק שעד אליו ינסו להכשיר את הפצועים שלומי אזולאי, פאהד באיו ויעקב בריהון. בתחילת השבוע הבא אמור לנחות חלוץ הרכש הגנאי מוגיס זאקריה, לו סודרה טיסה דרך אתיופיה  לישראל .

קריית שמונה עולה ליתרון נגד מ.ס אשדוד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי