לא ויתרה על הפלייאוף העליון: צמד לחליחל ב-1:2 של ק"ש על אשדוד

הצפוניים צמצמו את הפער ממכבי פ"ת השישית לנקודה הודות לשני שערים מהירים של החלוץ הצעיר (60, 62). כיבוש מאוחר של סתיו טוריאל (78) לא הספיק לחבורה של רן בן שמעון, להימנע מרצף של שני משחקים ללא ניצחון

(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, קריית שמונה ידעה שאם תמעד מול מ.ס. אשדוד החזקה היא עלולה לאבד באופן כמעט ודאי הסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון והערב (חמישי) הקבוצה הצפונית עמדה במשימה בגבורה וצמצמה את הפער ממכבי פתח תקווה השישית לנקודה הודות ל-1:2 ביתי.

במחצית הראשונה לא נכבשו שערים ועל המצב המסוכן ביותר חתום שחקן הרכש החדש של אשדוד רמזי ספורי, שנותר לבדו לאחר כדור רוחב בתוספת הזמן, אך רשם החמצה לא אופיינית מקרוב. מנגד זה היה מוחמד שכר שבעט כדור לא מספיק חזק לשערו של יואב ג'ראפי, שהדף ללא קושי בדקה ה-16.

במחצית השנייה קריית שמונה חזרה לעניינים הודות לאיש אחד. החלוץ הצעיר עבדאללה חליחל כבש קיבל כדור עומק מרועי קהת בדקה ה-60 וכבש בקור רוח ממרכז הרחבה ותוך שתי דקות בלבד הכפיל בתום חילופי מסירות עם מוחמד שכר. סתיו טוריאל הצעיר צימק את התוצאה בדקה ה-78 מבישול של זוהר זסנו, אך הקבוצה של רן בן שמעון תחזור לעיר הנמל ללא נקודות.

אחרי מחזור הגביע, המנצחת המאושרת תתארח אצל נועלת הטבלה בני יהודה. אשדוד מנגד שנמצאת ברצף מאכזב של שני משחקים ללא ניצחון תפגוש את האלופה מכבי תל אביב.

מוחמד שכר | לירון מולדובן
עבדאללה חליחל | לירון מולדובן‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי