אבוקסיס: "שיחקנו בסגל חסר וניצחנו", רפואה: "רק אני אשם"

מאמן בני יהודה לאחר ניצחון הבכורה מאז חזר מב"ש: "המצב שלנו לא כיף, קבוצה שרוצה להישאר צריכה להיות עם הגנה חזקה". וגם: מאמן קריית שמונה לקח אחריות, אלמוג בוזגלו שכבש את השער היחיד במשחק סיכם

(גודל טקסט)

בני יהודה הצליחה לסבך את התחתית הערב (רביעי), כאשר ניצחה בביתה 0:1 את הפועל קריית שמונה משער של אלמוג בוזגלו ולא רק סידרה למאמן החדש-ישן יוסי אבוקסיס ניצחון בכורה במועדון, אלא קטעה רצף של 11 משחקים ללא ניצחון.

אמנם הכתומים עדיין מתחת לקו האדום, אבל הניצחון במשחק ההשלמה מהמחזור ה-20 משמעותו שכעת הם בפיגור של הפרש שערים בלבד מהפועל ת"א שמעליהם, מרחק נקודה מהפועל חדרה ושתיים בלבד מהפועל כפר סבא – לכולן משחק עודף לעומת בני יהודה והתחתית כהרגלה לוהטת ומסובכת.

יוסי אבוקסיס הודה בסיום: "חיוך ראשון? כן. בסך הכל שני משחקי ליגה והפסד מאכזב בגביע, אבל חיוך. אין לנו יותר מדי זמן לחגוג כי יש לנו משחק כבר ביום שבת. אנחנו עדיין במקום מאוד קשה. חושב שהלחימה של השחקנים והמשמעת נתנו לנו את הניצחון הערב".

שחקני בני יהודה חוגגים | אודי ציטיאט

החזרה שלו לבני יהודה: "זה מועדון שאני מתחבר אליו מהר, כמו כל מועדון. כשאתה בה במצב כזה ורואה את כולם מעלינו, זה לא כיף. הצטרפתי עכשיו ואנחנו רוצים נקודות. שמחים שהשגנו שלוש נקודות היום".

פציעתו של מוחמד גדיר עוד בחימום:" האמת היא שזה אחד הדברים ההזויים. גם ליואיץ' הרגיש לא טוב באימון. גדיר וזריהן נפגעו בחימום. שיחקנו בסגל חסר וניצחנו בזכות המחויבות שלנו. לפעמים המומנטום משך את הקבוצה למטה. אנחנו צריכים להיות יציבים ואסור לנו לספוג שערים כמו במשחק הגביע. בשני משחקי הליגה היינו מאוד מאורגנים. קבוצה שרוצה להישאר בליגה צריכה להיות עם חזקה הגנה".

פנייה לאוהדים שלאחרונה מוחים נגד הבעלים ברק באברמוב: "אני קורא לכל האוהדים של הקבוצה להתאחד ולעזור לקבוצה להישאר בליגה. עוד מעט יחזור הקהל ואנחנו נצטרך אותם איתנו".

ברק אברמוב וכפיר אדרי | אודי ציטיאט

כובש שער הניצחון, אלמוג בוזגלו הוסיף לדברי מאמנו: "כיף גדול לנצח. חיכינו הרבה זמן. שמח שזה הגיע והוכחנו שלא צריך להספיד אותנו מוקדם מדי. שחקן התקפה שלא כובש כל כך הרבה זמן זה לא נעים, זה קשה בצד המנטלי ואני שמח שסוף סוף זה הגיע, מקווה שזה ראשון מתוך רבים שיבואו. כולנו יודעים באיזה סיטואציה המועדון נמצא וכולנו רוצים להוציא אותו מהבוץ. כרגע הדרך לא חשובה אלא רק הנקודות".

על מצבו של אחיו, מאור בוזגלו: "לא חששתי לרגע כשבאתי לכאן. מאור עדיין משחק ומשפחת בוזגלו לא על הגב שלי. בעזרת השם אצליח עם בני יהודה".

אלמוג בוזגלו | אודי ציטיאט

מנגד, המאמן המפסיד קובי רפואה סיכם בצער: "לא התאוששו הערב מהגביע. עובדה. שלטנו רק אופטית במשחק, שיחקנו לידיים של בני יהודה וידענו את זה. לא היינו יעילים בחלק הקדמי ולא מצאנו פתרונות".

אם הוא מפיל את האחריות על שחקניו: "לא העברתי ביקורת על אף אחד. מי שאשם זה רק אני. פשוט מאוד. כל משחק לקראת סיום העונה הוא קריטי. רציתי לצאת עם נקודות, אבל לצערי אנחנו חוזרים הביתה בלי כלום. כשאתה מפסיד משחק אתה חושב איך לא להסתבך וכשאנחנו מנצחים חושבים על הפלייאוף העליון. זו עונה משוגעת. יש לנו יומיים וחצי להתכונן למכבי חיפה. נאושש את המשחק ונעשה הכל כדי להתכונן למשחק כמו שצריך".

רפואה. לקח אחריות | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי