מסע ההישרדות החל? בני יהודה גברה 0:1 על קריית שמונה

אבוקסיס רשם ניצחון ראשון מאז שחזר לקווים בשכונה, שער יקר של בוזגלו (31) העלה את הכתומים מהמקום האחרון בליגה והעניק למועדון ניצחון ראשון מזה 11 משחקים. הצפוניים איבדו נקודות במאבק על הפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

אחרי 11 משחקים ללא ניצחון בליגת העל וכשהיא במקום האחרון בטבלה, בני יהודה רשמה הערב (רביעי) 0:1 חשוב נגד הפועל קריית שמונה, ובכך רשמה ניצחון ראשון מזה כשלושה חודשים. אלמוג בוזגלו התכבד בשערו הראשון העונה, במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-20.

כזכור, הכתומים הודחו מגביע המדינה ביום שבת האחרון אחרי 120 דקות סוערות נגד הפועל חיפה, אשר הסתיימו ב-3:3 והוכרעו בדו קרב מהנקודה הלבנה. בינתיים, יוסי אבוקסיס רשם ניצחון ראשון מאז שחזר לקווים בבני יהודה, שחזרה הערב לליגה בה היא במקום האחרון וזקוקה לכמה שיותר נקודות.

רגע לפני שריקת הפתיחה קיבל בשורה קשה כאשר מלך השערים של הקבוצה, מוחמד גדיר, נפצע בחימום ונעדר מהמשחק. ללא גדיר ומתיאה ליואיץ', מלך הבישולים, המשימה של הקבוצה מהשכונה נראתה קשה עוד יותר אל מול חניכיו של קובי רפואה, שמצדם הודחו מהגביע לאחר שהפסידו 2:0 מול בית"ר תל אביב/בת-ים מהליגה הלאומית.

בוזגלו חוגג. שער יקר שלו סידר לבני יהודה ניצחון ראשון מזה 11 משחקים | אודי ציטיאט

הרגע המאושר של בוזגלו הגיע לאחר כחצי שעה של משחק. עמית זנטי, שבלט לטובה בגביע, שוב סיפק דריבל נהדר ובישל לשחקן הכנף שחזר למועדון הכתום בחודש ינואר האחרון. ק"ש שעדיין יכולה לסיים את העונה בפלייאוף העליון ועל כן היא לחצה במחצית השנייה על הדוושה. רועי קהת, יוג'ין אנסה, עבדאללה חליחל וסאקו טורה עשו כל מה שביכולתם כדי להחזיר את האורחת למשחק בבלומפילד, אבל ללא הצלחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי