ברוקס: "כישלון ששוב הפסדנו", אנטטוקומפו: "אני לא קובי בראיינט"

דני אבדיה | Stephen Gosling/NBAE via Getty Images

מאמן וושינגטון וויזארדס שוב מחפש פתרונות אחרי הפסד רביעי ברציפות, כוכב מילווקי באקס יצא בהצהרה לאחר טריפל דאבל שלישי ברציפות מאז פגרת האולסטאר וסיפר כיצד הוא מתכנן לבלות את היום החופשי שלו השבוע

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס ספגה הלילה (בין שני לשלישי) את הפסדה הרביעי ברציפות והשישי בשבעת המשחקים האחרונים, כאשר נכנעה ליאניס אנטטוקומפו ומילווקי באקס בתוצאה 133:122. זה היה משחק שלישי רצוף של דני אבדיה וחבריו באולם הביתי, אך הקבוצה של סקוט ברוקס לא הצליחה עדיין לנצח מאז החזרה מפגרת האולסטאר – אליה דווקא יצאה עם ניצחון מרשים על לוס אנג'לס קליפרס.

בניגוד להפסד למילווקי באקס שלשום, אז אבדיה זכה לעלות בחמישייה, הפעם הוא פתח על הספסל של ברוקס, אולם זכה לקרדיט נרחב וב-31 דקות על הפרקט הוא קלע 11 נקודות, קטף שישה כדורים חוזרים וגם מסר שני אסיסטים – מעל הכל הוא סיים עם הפלוס/מינוס הטוב ביותר מבין חבריו, 8+ שלא הספיק מול טריפל דאבל גדול של יאניס אנטטוקומפו שקלע 31 נקודות, לקח 15 ריבאונדים ומסר 10 אסיסטים.

עבור ה"גריק פריק" זה היה טריפל דאבל שלישי ברציפות ובעוד וושינגטון וויזארדס סופרת ארבעה הפסדים רצופים מאז החזרה מפגרת אולסטאר קצרצרה, מילווקי עם ניצחון שלישי ברציפות – ב-33 נקודות הפרש על ניו יורק ניקס בשבוע שעבר וכעת שני ניצחונות חוץ רצופים תוך 48 שעות ב-DC.

יאניס אנטטוקומפו | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

"אני לא קובי בראיינט", אמר בסיום יאניס אנטטוקומפו, "אני רק מנסה לשחק כדורסל. אני לא מסתכל על השעון ואומר לעצמי 'אנחנו מובילים או מפגרים בשתי נקודות אז תנו לי להשתלט על המשחק. ממש לא, אני רק מנסה לקחת את ההחלטה הטובה ביותר ברגע הנכון. לפעמים אזרוק לסל, לפעמים אמסור. עכשיו יש לי יום חופש ואנצל אותו כדי ליהנות מפיצה פפרוני וכנפיים".

לאנטטוקומפו יש בסך הכל 64 נקודות, 26 ריבאונדים ו-21 אסיסטים בשני המשחקים האחרונים נגד הוויזארדס וזה מצטרף לטריפל דאבל שלו (24 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) נגד ניו יורק ניקס, כך שפגרת האולסטאר ממש לא הוציאה אותו מהמומנטום: "הוא במקום מאוד טוב מבחינה מנטלית וגם הדרך בה הוא משחק יוצרת מצבים לאחרים וכמובן שגם לעצמו. הוא משחק כדורסל מצוין כרגע", החמיא מאמנו מייק בודנהולצר.

מן העבר השני, המאמן סקוט בורקס שוב צריך לחשוב על פתרון כדי להוציא את קבוצתו מרצף שלילי: "זה לא כיף להפסיד. זה לא כמו בלימודים בעבר שאתה יכול לקבל 70 או 80, זה או שהצלחת או שנכשלת – ואם הפסדנו זה כישלון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי