סטפאנוס דדאס הורחק למשחק אחד ונקנס ב-7,000 ש"ח

סטפאנוס דדאס | FIBA

בשל איבוד העשתונות בנס ציונה ותוך התחשבות בעברו המשמעתי באיגוד, מאמן הפועל חולון הושעה למשחק בודד וקיבלעונש של 3,000 ש"ח על תנאי. הדיון בעניינו של היו"ר לנציאנו ייערך ברביעי הבא

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המשחק בין הפועל חולון שלו לבין הפועל ירושלים, בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל השעה היום (שני) את סטפאנוס דדאס למשחק אחד ובנוסף גזר עליו בסך 7,000 ש"ח, זאת בשל איבוד העשתונות שלו בסיום המשחק שבו חולון הפסידה לעירוני נס ציונה ביום שישי האחרון. בנוסף, דדאס ספג עונש של 3,000 ש"ח על תנאי.

כזכור, דדאס הורחק כדקה וחצי לסיום המשחק בנס ציונה וסירב לפנות את הפרקט, תוך כדי שהוא מוחה בפני השופטים ומשתמש בתנועות ידיים, דבר שגרם לעיכוב בחידוש המשחק. כאשר ירד מהמגרש בסופו של דבר, דדאס עמד ליד דלת הכניסה בתוך האולם, בניגוד להוראה שקיבל מהשופטים לצאת מהאולם. בהמשך, דדאס פוצץ את הראשון בסיום המשחק וצרח על צלם ערוץ הספורט שתיעד את התנהגותו.

יחד עם דדאס היה אמור לעמוד לדין יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו, אולם האחרון, שהואשם בדו"ח השיפוט במספר עבירות משמעת, ביקש לדחות את הדיון בשל קוצר הזמן העומד לרשותו ובשל רצונו להיות מיוצג על ידי עורך דין, לאור חומרת העבירות שיוחסו לו. אמש המליץ תובע האיגוד עו"ד טל אור להרחיק את לנציאנו מהמגרשים עד תום העונה. עד שיוכרע דינו, על יו"ר הסגולים נאסר להימצא בספסל הקבוצה ובכותלי המגרש בעת משחקיה, אם כי אין איסור כי יימצא באולם וביציעים. הדיון בעניינו ייערך ביום רביעי הבא.

סטפאנוס דדאס | Omer Evren Atalay/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי