הולאנד וסאנצ'ו שברו את השיא של מולר, טרזיץ': "אין לי שום דבר ביד"

בורוסיה דורטמונד זכתה בגביע הגרמני אחרי 1:4 ענק על לייפציג, הנורבגי והאנגלי הפכו לצעירים ביותר שהבקיעו צמד במעמד הגמר. ואצקה על המאמן שישוב לעמדת העוזר: "לקח קבוצה מתה והחייה אותה"

(גודל טקסט)

חגיגות גדולות בבורוסיה דורטמונד, שזכתה אתמול (חמישי) בגביע הגרמני הפעם החמישית בתולדותיה אחרי 1:4 ענק על ר.ב לייפציג בגמר. ג'יידון סאנצו להט עם צמד ובישול, ארלינג הולאנד הוסיף צמד משלו ודני אולמו רק צימק עבור יוליאן נגלסמן, שיגיע למינכן בידיים ריקות.

הולאנד, שיחגוג 21 ביולי, חגג תואר ראשון בדורטמונד והגיע ל-39 שערים ב-30 משחקים בכל המסגרות. על אף גילו, מאזנו לאורך הקריירה הקצרה עומד על 110 שערים והיד עוד נטויה. חברו הטוב, סאצ'ו, העלה את מאזנו ל-16 שערים ו-17 בישולים בכל המסגרות, בעונה בה הוא היה פצוע לא מעט. אם הצהובים-שחורים יצליחו לשמור על השניים, מה שלא נראה סביר, השמיים הם הגבול.

גרד מולר האגדי עשוי לאבד בסוף השבוע את שיא השערים לעונה בבונדסליגה לטובת רוברט לבנדובסקי. בינתיים, גם הולאנד וסאנצ'ו הותירו הישג שלו מאוחר. עד אתמול, מולר היה השחקן הצעיר ביותר שהבקיע צמד בגמר הגביע הגרמני (21 ו-219 ימים ב-0:4 של באיירן על המבורג), אלא שהאנגלי (21 ו-49 ימים) והנורבגי (20 ו-296 עקפו אותו באותו ערב והפכו לשיאנים.

"אדין טרזיץ' השתלט על קבוצה שהייתה חצי מתה והחזיר אותה לחיים. אחרי חמישה חודשים ממש טובים, הוא הפך אותנו למחזיקי הגביע", כך הצהיר בסיום המנכ"ל האנס יואכים ואצקה, שהחמיא למאמן הנוכחי וביקר את קודמו בתפקיד, לוסיאן פאברה. כידוע, טרזיץ' אמור לשמש כעוזרו של מרקו רוזה, מאמן בורוסיה מנשנגלדבאך, שיעמוד על הקווים של דורטמונד בעונה הבאה. האם ההצלחות האחרונות יפתחו לו את התיאבון? "אם הוא ירצה לעשות משהו אחר, נדבר איתו. המפתח ביד שלו", הבהיר ואצקה.

טרזיץ' הגיב: "אין לי שום דבר ביד, חוץ מהגביע. הצוות וכל מי שעבד כדי להחזיר את הקבוצה למסלול, ראוי ליהנות מהיום הזה. המשכנו להאמין גם כשהיה קשה. העונה הבאה? כדורגל זה ענף דינמי. אנחנו נחגוג הלילה, אבל ממחר נחזור לעבוד כי יש לנו משחק ליגה חשוב מול מיינץ".

"אני עדיין גאה בקבוצה, שיחקנו משחק טוב, גם אם זה לא בא לידי ביטוי בתוצאה", סיכם המאמן המפסיד נגלסמן, "לשחק מחצית שניה כזו אחרי 3:0 זה יוצא דופן. אני רוצה להחמיא לקבוצה שלי. לא היינו הקבוצע הגרועה היום, אבל הבקענו פחות שערים ולכן הפסדנו. זה לא יהיה קל להרים אותם לקראת שני המשחקים שנותרו, אבל אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו ואנחנו רוצים לנצח".

יוליאן נגלסמן
יוליאן נגלסמן | MARTIN ROSE / Contributor
ארלינג הולאנד חוגג עם שחקני דורטמונד
ארלינג הולאנד חוגג עם שחקני דורטמונד | it: MARTIN ROSE / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי