500 אוהדי הפועל ת"א הגיעו לאימון המסכם לפני הדרבי בגמר הגביע

אוהדי הפועל ת"א באימון | ספורט1

למרות כוחות ואבטחה רבים במתחם חודורוב, מאות אדומים טיפסו על הגדרות ושילהבו את השחקנים לקראת הקרב נגד היריבה העירונית. סגל מלא יעמוד לרשות ניר קלינגר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי עונה לא פשוטה נוספת, שכללה מאבק נגד הירידה, הפועל תל אביב תוכל לצאת לפגרה עם תואר ראשון מאז 2012 אם תנצח את מכבי תל אביב בדרבי הגדול במסגרת גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:30), והאדומים נמצאים בדריכות שיא. מוקדם יותר היום דיברו עומרי אלטמן וניר קלינגר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ולאחר מכן קיימה הקבוצה את האימון המסכם במתחם חודורוב, שאחריו יצאה לבית מלון בו תשהה עד המשחק, כשבין לבין תערוך מחר בבוקר אימון טקטי.

"הקבוצה סיימה את הליגה לפני תשעה ימים, אבל בכל יום מאז ההכנות למשחק היו כמו לגמר היורו. המילה דרבי משנה את החשיבה, מחכים למשחק החשוב ביותר שלנו בשנים האחרונות", אמר גורם בסביבת הפועל תל אביב.

כלל שחקני הסגל יעמדו לרשותו של המאמן ניר קלינגר, שבנוסף לשיחות מקצועיות, מכין את שחקניו בהתאם להרכב והמערך של היריבה העירונית. במועדון הבהירו שוב כי כל ההחלטות המקצועיות בנוגע לעונה הבאה ימתינו ליום שאחרי הגמר.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב (סיאנדה קולו), איאד אבו עביד, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, עומרי אלטמן, לידור כהן, אושר דוידה, שלומי אזולאי.

קלינגר ייהנה מסגל מלא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי