הוויזארדס הביסו את הסיקסרס, אבדיה נדחק מחוץ לרוטציה

play
הוויזארדס מוליכים כל המשחק. בראדלי ביל | רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

וושינגטון הוליכה כל המשחק מול הקבוצה החמה בליגה והביסה אותה 98:117. הישראלי שותף רק בדקות הסיום וקלע 2 נקודות

(גודל טקסט)

הוויזארדס שבו הערב (שני) למסלול הניצחונות עם ניצחון מרשים על פילדלפיה סוונטיסיקסרס. האורחת הגיעה כקבוצה החמה בליגה, כשהיא ניצחה בתשעה מתוך עשרת משחקיה האחרונים ב-NBA, אך הפעם היא פיגרה כל המשחק ולא הצליחה למצוא פיתרונות לשבעה שחקני וושינגטון שקלעו בספרות כפולות. הסיקסרס חזקו פעמיים מפער דו ספרתי, אך ברבע האחרון הוויזארדס ברחו ל-20 הפרש, ומכאן האורחת כבר לא חזרה.

כמדי שנה, ב-NBA נערך מחזור משחקים חגיגי ומוקדם לכבוד יום מרטין לות'ר קינג, אך דווקא הפעם דני אבדיה נדחק מחוץ לרוטציה של ועלה לשחק רק בדקות הסיום, כשהמשחק כבר הוכרע. הישראלי קלע 2 נקודות בשלוש דקות על הפרקט, כשלפני המשחק פרסם פוסט אינסטגרם בו כתב "דברים טובים לוקחים זמן". ומנטרז הארל סיים כקלע המוביל של המנצחת (18) זכות ברבע אחרון נהדר. בריאנט וקוזמה (16 ריבאונדים) הוסיפו 15 ובראדלי ביל, שפתח נהדר, הסתפק ב-13. אמביד החזיק את פילי ברוב דקות המשחק, אך מלבדו ומלבד טייריס מקסי שחקני האורחת סבלו מיום חלש.

שחקן וושינגטון וויזארדס תומאס בריאנט
משחקו הטוב ביותר מאז שחזר מהפציעה. בריאנט | אימג'בנק GettyImages, Mitchell Layton

מהלך המשחק

רבע 1:

בראדלי ביל שיצא מבידוד פתח היטב את המשחק ודאג להובלה עבור הוויזארדס. תומאס בריאנט, ששב לאחרונה מפציעה נראה טוב גם הוא, כאשר יכולת טובה של ג'ואל אמביד השאירה את הסיקרס קרובים. קיספרט עלה היטב מהספסל של הוויזארדס, שהוליכו בסיום הרבע הראשון 29:38. לראשונה העונה, דני אבדיה לא שותף בכל הרבע הראשון במדי וושינגטון.

רבע 2:

קולדוול-פופ וקייל קוזמה נכנסו לעניינים, כאשר היכולת הטובה של ביל ובריאנט מהרבע הראשון, והוויזארדס ברחו ליתרון דו ספרתי. קייל קוזמה כמעט הגיע לדאבל דאבל במהלך הרבע, אך אמביד והסיקרס סיימו חזק את המחצית וירדו בפיגור 61:55 בלבד להפסקה. אבדיה? הוא עדיין מחכה להזדמנות על ספסל המארחת.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל
הוויזארדס מוליכים כל המשחק. בראדלי ביל | רויטרס

רבע 3:

קולדוול-פופ הרים את הרמה ועלה לראש טבלת הקלעים של הוויזארדס במשחק. קוזמה השלים ספרות כפולות בנקודות ורביאונדים, בעוד תומאס בריאנט הגיע לספרות כפולות בנקודות לראשונה מאז שב מהפציעה. הפער הדו ספרתי לזכות וושינגטון חזר, כשאצל פילי רק ג'ואל אמביד היה היחיד שתיפקד. ההפרש עלה ל-15, אך שוב סיום חזק של האורחת לרבע הוריד את הפער מתחת ל-10. 83:91 לוויזארדס לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

הפער ירד עד שש בלבד, אבל גם האצ'ימורה הצטרף לחגיגה והפער שוב עלה לדו ספרתי לזכות הוויזארדס. מונטרז הארל, שלא בלט בשלושת הרבעים הקודמים, היה נהדר ברבע האחרון וסייע לפער המקומי לחצות את ה-20 הפרש, ומכאן פילדלפיה כבר לא הצליחה לחזור. דני אבדיה נכנס לדקות ראשונות במשחק רק בגארבג' טיים והספיק לקלוע שתי נקודות. 98:117 לוויזארדס בסיום.

סטטיסטיקה

קלעו לוושינגטון: מונטרז הארל 18 נקודות ו-7 ריבאונדים, תומארס בריאנט וקייל קוזמה (16 ריב') 15 כ"א, קנטביוס קולדוול-פופ 14, בראדלי ביל 13 ו-6 אסיסטים, קורי קיספרט ורוי האצ'ימורה 11 כ"א, ספנסר דינווידי 7 ו-7 אס', ראול נטו 6, דניאל גאפורד 5, דני אבדיה 2.

קלעו לפילדלפיה: ג'ואל אמביד 32 נקודות ו-8 ריבאונדים, טייריס מאקסי 18, סת' קרי ואייזאה ג'ו 8 כ"א, ג'ורג' ניאנג 7, פורקאן קורמז וצ'ארלי בראון ג'וניור 6 כ"א, צ'ארלס באסי 4.