השער של דין דוד כיכב בכל העולם: "עצרו הכל, איזה גולאסו!"

הביצוע של חלוץ מכבי חיפה זכה לתפוצה ברשתות, בפורטוגל התרשמו מה"עקב הראוותני" ובדרום אמריקה התפייטו: "שער נדיר ביופיו, השוער עדיין מנסה להבין מה קרה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

באופן לא מפתיע, השער המופלא של דין דוד אתמול (שבת) מול מכבי תל אביב, שהבטיח למכבי חיפה ניצחון 0:2 על יריבתה המושבעת, כבש לא רק את הלבבות של האוהדים הירוקים, אלא אף זכה לתהודה ברשתות החברתיות בקרב אוהדי כדורגל בכל העולם.

חובבי כדורגל אוהבים לראות ביצועים יפים של שערים מכל רחבי תבל, וכך גם השער של דוד הופץ, כולל חשבון של איש רשת ארגנטינאי עם 40 אלף עוקבים שהצהיר: "פפפפפף, עצרו הכל! דין דוד מישראל כבש שער מופלא למכבי חיפה, מופלא!". הסרטון זכה לעשרות אלפי צפיות.

באל סלבדור העלו סרטון של השער, וכתבו באחד האתרים: "תכבו את האור – הגיע הגול של הסופ"ש".

"הרבה שערים יפים נכבשים מדי סוף שבוע באירופה, חלקם נכבשים בבעיטות מרחוק או במספרות, אבל הפעמים שכובשים עם שני עקבים באותו מהלך הן נדירות מאוד. זה מה שקרה אתמול בישראל", תיארו באותו אתר. "דין דוד השתלט על הכדור עם העקב, נקלע לזווית לא פשוטה מול שחקן הגנה ושוער, ומצא את הפתרון המושלם – עקב שני שהפתיע את הבלם והשאיר את השוער לנסות להבין מה קרה לו. נראה שהוא עד עכשיו מנסה להבין מה קרה".

גם בישראל התמוגגו מהביצוע

ב"רקורד" הפורטוגלי אף הזהירו את בנפיקה ליסבון. "זהירות בנפיקה", נכתב בעיתון הפורטוגלי, "מכבי חיפה חזרה למקום הראשון בליגה הישראלית, כשדין דוד כובש צמד באצטדיון שבו בנפיקה תשחק ב-2 בנובמבר".

באתר הפורטוגלי "אבולה" ציינו: "דין דוד היה המצטיין במשחק עם צמד, והשער השני היה בעקב ראוותני".