דרמה ברמה"ש: 26:27 להפועל ראשל"צ

| צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

הניצחון העלה את הקבוצה מעיר היין לגמר הפלייאוף על חשבונה של הפתעת העונה

(גודל טקסט)

דרבי ראשוני, זו השורה התחתונה, וזה מה שצפוי לנו בגמר סדרת הפליאוף שתחל ב-8 במאי. הפועל ראשל"צ ניצחה היום (שישי) במשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי גמר הפליאוף ברמת השרון 26:27 (14:12), אחרי דרמה גדולה ולאחר שלקבוצה המקומית הייתה מספיקה תוצאת שוויון כדי להעפיל לגמר.

 

אלו יכלו להיות 60 הדקות האחרונות בקריירה של הגדול מכולם עידן מימון, אבל הוא עצמו עם 7 שערים, כולל השער שהוביל לניצחון, היה ענק. כל זאת לצד המנהיגות ברגעים שהפועל ראשל"צ הייתה בפיגור של ארבעה שערים במחצית הראשונה לניצחון.

 

 

בסיכומה של סדרה, 1:2 להפועל ראשל"צ, כאשר שניים מהמשחקים הסתיימו על חודו של שער אחד והמשחק הראשון הסתיים בהפרש של שלושה שערים. מחמאות גדולות מגיעות לרמת השרון של המאמן ראובן יוספולסקי על עונה נפלאה, ועל ההעפלה לחצי גמר הפליאוף לראשונה בתולדותיה.

 

היום אפשר היה לחוש בבאז הגדול שהכדוריד הביא לעיר, כשהאולם המקומי ב'אורנים' התמלא בקרוב לאלף צופים שיצרו אווירה נהדרת.

 

כבשו לרמה"ש: אובראד ראדולוביץ' 9, עמית גל 7, דניאל שקלים 4, אלכס סיצ'נקו וגלורי אופור 2 כ"א, בן ליברטי וטונדי עבדול-ראשיד 1 כ"א. כבשו להפועל ראשל"צ: עידן מימון 7, דרשקו מרוולייביץ' 5, סשה צ'ודונובסקי 4, ירמי סידי 3, פיליפ מריאן 3, עופר לוזון 2, ערן צרפתי, טל הרשקוביץ ועוז חממי 1 כ"א. שפטו לאונרד ינקו ושלמה כהן לעיני 900 צופים ברמה"ש.

 

 

כמה קשה ככה מתוק,עברנו סדרה מטורפת בחצי גמר הפלייאוף,בסופו של דבר עלינו לגמר על חודו של שער אחד ,אבל שער הכי מתוק בעולם, תודה לכל הצבא האדום שנתן הצגה היום, ועכשיו עם הפנים לגמר.שבת שלום חברים.

A photo posted by idan maimon (@idanmaimon) on

 

ובנושא אחר, האלופה היוצאת, מכבי ת"א, ביצעה שינוי בעמדת המאמן. אבי רש, מי שהדריך אותה בשנים האחרונות ומהווה את אחד מסמלי המועדון, סיים את תפקידו לאחר שהוביל את הקבוצה בעונה שעברה לאליפות אבל העונה הפסיד אותה בסדרת חצי הגמר למכבי ראשל"צ. מי שמונה  למאמן החדש הוא הסרבי נדצ'קו מאטיץ', שהדריך את מכבי קריית מוצקין בשנים האחרונות ובעברו הדריך את נבחרת לוב.

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי