כדוריד: הפועל אשדוד הודחה מאירופה, הפועל ראשל"צ מושלמת בליגה

הפועל אשדוד
הפועל אשדוד | מני אלגריסי

הקבוצה הישראלית הפסידה 26:21 במשחק הגומלין נגד טאלנט פלזן הצ'כית וסיימה את דרכה בגביע האיגוד האירופי. א.ס. רמת השרון ניצחה 28:32 בבאר שבע. חניכיו של עידן מימון גברו 28:36 על הפועל קרית אונו

(גודל טקסט)

הפועל אשודד האלופה סיימה היום (שישי) את דרכה בגביע האיגוד האירופי, לאחר שהפסידה 26:21 בגומלין נגד טאלנט פלזן הצ'כית. אמש, המשחק הראשון בין השניים נערך והקבוצה הישראלית רשמה הפסד 32:23, והיום כאמור, הודחה מהמפעל במהלך הסיבוב השני.

מכבי ראשון לציון תשחק מחר בפולין במסגרת אותו סיבוב, כאשר תתמודד נגד גורניק זברזה הפולנית. הגומלין ייערך ביום שבת הבא בבית מכבי. מ.כ. חולון היא הנציגה השלישית של ישראל באירופה, ומחר וביום ראשון תפגוש את קראבינה הצ'כית.

בעניין אחר, המחזור השלישי בליגת ווינר יצא היום לדרך עם ארבעה משחקים – מ.כ. באר שבע אירחה את א.ס. רמת השרון, והאורחת יצאה עם ידה על העליונה עם ניצחון חוץ יקר, 28:32. א.כ. נס ציונה השיגה נקודות ראשונות בליגה בעזרת 28:36 על בני הרצליה. הפועל ראשון לציון של עידן מימון המשיכה את רצף הניצחונות עם 28:36 על הפועל קרית אונו, כשבמקביל מכבי קרית מוצקין גברה 32:35 מכבי דימונה, וגם היא לא מנוצחת. בחודש הבא יושלמו המפגשים בין מכבי ראשון לציון לעירוני רחובות, ובין הפועל אשדוד למ.כ. חולון, בשל השתתפות הקבוצות במשחקים באירופה.

עומר גרא נגד קרית אונו. קבוצתו שמרה על מאזן מושלם (גבי אלאלוף)
עומר גרא נגד קרית אונו. קבוצתו שמרה על מאזן מושלם (גבי אלאלוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי